اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۷۳۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خسارت سنگین العربی به رفیق دژاگه و نکونام

باشگاه قطری امیدوار بود با در اختیار داشتن بهترین وکلای ورزشی بتواند در جنگ حقوقی با مربی ایتالیایی سابق برنده شود اما این اتفاق رخ نداد و العربی با یک شکست دیگر روبرو شد.

ورزش سه: بعد از کنار گذاشتن جان فرانکو زولا از نیمکت رهبری العربی این مربی ایتالیایی برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کرد که پرونده حقوقی سرمربی سابق العربی در کنار پرونده باشگاه بلژیکی اندرلخت به یکی از سوژه های مهم خبری این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس تبدیل شد.

در شرایطی که باشگاه قطری با ضرب الاجل فیفا مبلغ ۷۵۰ هزار یورو بدهی خود به باشگاه بلژیکی را پرداخت کرد تا از سقوط به دسته پایین تر فرار کند سران العربی امیدوار بودند با در اختیار داشتن وکلای زبده ورزشی دنیا از پرداخت جریمه سنگین به مربی ایتالیایی فرار کنند اما با وجود تلاش های فراوان روزنامه الرایه از شکستی دیگر در مراجع بین المللی برای العربی خبر داد و نوشت زولا برنده دعوای حقوقی طرفین در فیفا شده است.

به این ترتیب سرمربی و رفیق سابق نکونام و دژاگه می تواند ظرف روزهای آتی مبلغ هنگفتی بابت فسخ یک طرفه قراردادش از باشگاه العربی دریافت کند چون اگر پرداخت نشود فیفا قطعا این بار برخورد سخت تری با این باشگاه خواهد داشت و هیچ بعید نیست حکم به سقوط آنها بدهد. حالا در کنار نتایج ناامیدکننده و ضعیف العربی در لیگ ستارگان قطر بحران های مالی فشار زیادی به رئیس جدید آورده است تا العربی در بحرانی ترین شرایط خود به سر ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج