adexo3
۴۲۷۸۲۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

چالش زمستانی کی‌روش و برانکو

زمستان ۹۵ و فروردین ۹۶ روزهای حساسی برای فوتبال ایران در عرصه بین‌المللی است و تیم ملی و ۴ باشگاه ایران در رقابت‌های آسیایی به مصاف حریفان‌شان می‌روند.

خبرگزاری فارس: فیفا و AFC، تیم ملی ایران را مقابل سوریه متوقف کردند. یوزپلنگ‌های ایرانی در زمین باتلاقی مالزی ۲ امتیاز ارزشمند را از دست دادند تا همچنان در تب و تاب صعود به جام جهانی باشیم ولی همچنان صدرنشین گروه خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸هستیم.

رقابت‌های باشگاهی فوتبال هم پنجشنبه و جمعه این هفته از سرگرفته می‌شود و خود کی‌روش هم بعد از بازگشت از مالزی ضمن تشکر از مربیان باشگاهی گفت که اکنون نوبت به رقابت‌های باشگاهی است. با این حال کی‌روش و گروهش برای دور برگشت رقابت‌های تیم ملی برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده‌اند. قطعا سرمربی پرتغالی تیم ملی تا فروردین‌ماه 96 ملی‌پوشان را رها نخواهد کرد و می‌خواهد تیمی مقتدر برای دور برگشت رقابت‌ها فراهم کند.

در برنامه و تقویمی که برای فوتبال ملی و باشگاهی از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تهیه شده است. ۴ اردو در بهمن و اسفندماه برای تیم ملی دیده شده که احتمال دارد میزان این اردوها و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی هم افزایش پیدا کند. اردوهایی که ظاهرا تداخلی با برنامه‌های لیگ برتر ندارد اما با کمی دقت متوجه می‌شویم که ۴ تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا در این دو ماه به مصاف حریفان خود می‌روند. بنابراین احتمال تداخل برنامه اردویی تیم ملی با بازی‌های ۴ تیم استقلال خوزستان، ذوب آهن، پرسپولیس و استقلال در آسیا زیاد است و همین مساله می‌تواند چالشی جدید را پیش‌روی کی‌روش و مربیان باشگاهی و به ویژه برانکو قرار بدهد.

پرسپولیس با داشتن 6-7 ملی‌پوش بیشترین چالش را با برنامه اردویی تیم ملی خواهد داشت. استقلال هم 2-3 بازیکن در تیم ملی دارد.ذوب آهن و استقلال خوزستان هرکدام یک بازیکن در تیم ملی دارند اما به همان بازیکن‌شان نیاز مبرم دارند.

زمستان ۹۵ و فروردین ۹۶ می‌تواند روزهای درخشانی برای فوتبال باشگاهی و ملی ایران در آسیا باشد. پرسپولیس دوباره توانسته به آسیا راه پیدا کند و موفقیت این تیم در آسیا می‌تواند هواداران زیادی را در فوتبال ایران خوشحال کند و استقلال هم در صورت موفقیت در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله گروهی نیمی دیگر از هواداران فوتبال ایران را شادمان کند. اقتدار پرسپولیس و استقلال ضمن ایجاد نشاط اجتماعی باعث تقویت تیم ملی هم خواهد بود. هواداران فوتبال هم استقبال‌گرمتری از تیم ملی در نوروز ۹۶ خواهند داشت. دو بازی حساس با قطر در دوحه و چین در تهران در فروردین ۹۶ پیش‌رو داریم.

بنابراین مدیران فوتبالی در سازمان لیگ و فدراسیون و به ویژه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال می‌توانند با طرح ریزی برنامه‌ای خوب زمستان 95 و نوروز 96 را به بهترین روزهای فوتبالی ایران درعرصه باشگاهی و ملی تبدیل کنند اما اگر توازن و تعادل بین تیم ملی و فوتبال باشگاهی در این روزهای حساس برقرار نشود ممکن است به جای دیدن موفقیت‌های تیم ملی و باشگاهی شاهد جنگ اعصاب در فوتبال باشیم.

باور کنید مصاحبه‌های جنجالی و اعصاب‌خرد کن مربیان هیچکس را در فوتبال ایران به وجد نمی‌آورد و هیچ سودی برای فوتبال ایران نخواهد داشت. رسانه‌ها نیز با انتشار اخبار مثبت و موثر از فوتبال با اقبال بیشتری از سوی هواداران مواجه خواهند شد و مصاحبه‌هایی حرمت شکنانه مدت‌هاست در فوتبال ایران مشتری و خواننده‌ای ندارد. بنابراین باید مدیران فوتبال تلاش کنند از هم اکنون تعاملی سازنده و مثبت بین کی‌روش با برانکو، منصوریان و سرمربیان تیم‌های ذوب آهن و استقلال خوزستان برقرار کنند. تعاملی که سودش به چشم فوتبال ایران خواهد رفت در غیراینصورت همه اهالی فوتبال از چالش زمستانی ضرر می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اس تغ لال 3 تا ملی پوش داره؟؟؟؟؟

      ابراهیمی رو چنتا حساب کردی؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج