۴۲۷۸۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زیدان: رونالدو ما را لوس کرده است

زین الدین زیدان در ورزشگاه ژوزه آولاده و پیش از دیدار با اسپورتینگ لیسبون در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

وبسایت نود: دو تیم رئال مادرید و اسپورتینگ لیسبون سه شنبه شب از ساعت ۲۳:۱۵ و از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. زیدان در صحبت های پیش از بازی خود گفت:

در بازی اول مقابل اسپورتینگ شگفت زده نشدیم. آنها عملکرد فوق العاده ای ارائه کردند و ما را برای کسب پیروزی به زحمت انداختند. فردا هم به همان ترتیب آنها کار را برای ما سخت خواهند کرد. نکته مهم این است که ما برای دیداری بسیار سخت آماده ایم. هر بازی با دیگری فرق دارد و امیدوارم که فردا از دقیقه نخست تا آخر خوب بازی کرده و پیروز شویم. پیروزی در اکثر بازی ها هیچ معنایی ندارد. آنها کار را برای ما سخت خواهند کرد، و هوادارانشان نیز کار را سخت می کنند و ورزشگاه فریبنده ای است.

سیستم تیم در دربی:

وقتی من تیمم را به میدان می فرستم، سعی می کنم در آن بازی بخصوص پیروز شوم. ما حریف خود را آنالیز می کنیم و آنها هم همینطور. با توجه به اطلاعاتی که به دست می آوریم، از لحاظ دفاعی کار های مشخصی انجام می دهیم و دیگران هم روی نقاط هجومی کار می کنند. معتقدم که بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارم و آماده کردن آنها به هر ترتیب چیزی را عوض نمی کند. مقابل اتلتیکو اولین بار بود که با آن سیستم بازی می کردیم، اما ایده ما این است که همه از تمام توان خود استفاده کنند و این کاری است که باید انجام دهیم.
هرکس می تواند هرطور که می خواهد فکر کند، اما نکته مهم برای ما به عنوان یک تیم این است که باور داشته باشیم هیچ حریفی کار را برای ما آسان نخواهد کرد. از سختی هر مسابقه آگاهیم و پیروزی مقابل اتلتیکو به این معنی نیست که فردا هم پیروز خواهیم شد. باید همه توان خود را به کار گیریم، شروع قدرتمندی داشته باشیم و اگر اینطور عمل کنیم، نتیجه مثبتی از بازی فردا کسب خواهیم کرد اما من انتظار یک بازی خیلی خیلی سخت را دارم.

تمجید از کریستیانو رونالدو:

هر لحظه می تواند شما را تنبیه کند. وقتی من بازیکن بودم، هنگام شروع بازی سرحال و آماده بودیم اما در دقیقه '۹۰ شادابی اول بازی را نداشتیم. اما کریستیانو اینطور نیست. آمادگی جسمانی او طوری است که توانایی انجام همان کاری که در دقیقه نخست انجام می دهد را در دقیقه '۹۰ هم دارد. امیدوارم فردا هم هت‎‌تریک کند. ما واقعاً لوس شده ایم و آخرین بار کمتر از یک ماه پیش مقابل آلاوز هت‌تریک کرده بود.

BBC:

با توجه به کار هایی که انجام داده اند، بهترین بازیکنان هستند. با اینحال، برای من مهمترین چیز گروه و هرآنچه که به عنوان بازیکن می توانند برای تیم عرضه کنند، است. آنها دقایق بازی بیشتری نسبت به سایر بازیکنان تیم پیدا خواهند کرد، اما دیگران هم سهم خود را از بازی خواهند داشت.

سال گذشته در این زمان، رئال مادرید در خانه با نتیجه ۴-۰ مغلوب بارسا شد. چه چیز هایی تغییر کرده است؟

من کاری انجام نداده ام. قبلاً رئال مادرید همان رئال مادرید بود. از وقتی من روی کار آمده ام، اوضاع کمی بهتر شده است اما من از نحوه کار آگاهم و می دانم این ورزش چطور است. وقتی دو یا سه مساوی به دست آورید، کار سخت می شود. مهمترین مسئله این است که در حال بهبودی باشید، فارغ از اینکه در دربی پیروز شده اید یا سه تساوی متوالی کسب کرده اید. با حساب پیروزی در دربی من خود را گم نخواهم کرد. باید قدم به قدم جلو برویم و سعی کنیم چند عنوان قهرمانی به دست آوریم. می دانیم که بسیار سخت خواهد بود و باید خیلی سخت تلاش کنیم.

بهتر است به عنوان تیم دوم از گروه صعود کنید؟

این چیزی نیست که در موردش حساب و کتاب کنم. وقتی شما در رئال مادرید حضور دارید، فقط روی انجام هرکاری به منظور کسب پیروزی تمرکز می کنید، نه چیز دیگر. بعداً فرصت نگاه کردن به جدول را خواهیم داشت. فردا هر کاری برای کسب پیروزی خواهیم کرد. نباید هیچ حساب و کتابی بکنیم.

بیل در بال چپ:

اگر درست به خاطر داشته باشم، او دوران بازی خود را در سمت چپ به عنوان دفاع کناری شروع کرد و ثابت کرد که در آن سمت بازیکن فوق العاده ای است. او توانایی بازی در نقش های زیادی را دارد و با توجه به مهارت شوت زنی وی، می تواند در سمت راست هم بازی کند. باید ببینیم که فردا کجا بازی می کند، اما در دربی خیلی خوب بازی کرد و چند ارسال خیلی خطرناک داشت و روی گل سوم هم خوب عمل کرد. می دانیم که در آن پست چیز های زیادی برای ارائه کردن دارد.

نمایش فوق العاده ایسکو در دربی:

پست او نقش شماره ۱۰. تیم است و در آنجا راحتی بیشتری دارد اما می تواند در هر جای زمین بازی کند. او فوق العاده کار می کند.

راموس و بنزما:

باید ببینیم که فردا چطور بازی می کنند. به جز بازیکنان مصدوم، همه اعضای تیم اینجا آماده هسند.

گلسون مارتینز:

او بازی فوق العاده ای داشت و مطمئنم که فردا هم همینطور خواهد بود. جدا از اینکه بازیکن فوق العاده ای است، سعی خواهد کرد تا مقابل رئال مادرید خوب عمل کند، چون بازیکنانی مثل او دوست دارند که مقابل تیم هایی مثل ما بدرخشند. باید انتظار این را داشته باشیم، اما فردا سعی خواهیم کرد تا مانع درخشش او مثل دیدار رفت شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج