اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۷۸۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توری که گواردیولا برای شکار مسی پهن کرده

به نظر می‌رسد مسی خود را آماده جدایی از بارسلونا می‌کند و اگر این اتفاق بیفتد هر باشگاهی دوست دارد او را جذب کند.

وطن امروز: به نظر می‌رسد مسی خود را آماده جدایی از بارسلونا می‌کند و اگر این اتفاق بیفتد هر باشگاهی دوست دارد او را جذب کند اما در این میان یک باشگاه شانس بیشتری برای جذب فوق‌ستاره آبی‌‌واناری‌ها دارد. به نظر می‌رسد رویای قرارداد بستن با مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان در حال تبدیل شدن به واقعیت است. بسیاری از تیم‌های بزرگ جهان آرزوی جذب این فوق‌ستاره آرژانتینی را دارند و حتی مورینیو هم که زمانی دشمن مسی بود آرزو دارد با این بازیکن کار کند.
روزنامه دیلی‌میرر خبر امیدوارکننده‌ای البته نه برای هواداران بارسلونا منتشر کرد تا جایی که از احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا سخن به میان آورد و منچسترسیتی را نزدیک‌ترین تیم به جذب او معرفی کرد. به نوشته دیلی‌میرر، گوآردیولا مثل آهنربایی است که مسی را به طرف سیتی می‌کشاند و چه‌بسا او را در فصل آینده در فیروزه‌ای‌پوشان شهر منچستر ببینیم. مسی با پیوستن به منچسترسیتی به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل خواهد شد. منچسترسیتی حاضر است برای جذب مسی ۲۰۰ میلیون پوند با حقوق نیم میلیون پوند در ماه پرداخت کند و چه‌بسا تنها این تیم باشد که بتواند چنین رقمی را پرداخت کند. هواداران منچسترسیتی امیدوارند رابطه خوب گوآردیولا با مسی باعث شود تا این ستاره آرژانتینی سر از فیروزه‌ای‌پوشان درآورد.
مسی ۴ سال رویایی را با گوآردیولا در بارسلونا پشت‌سر گذاشت و بارها به ستایش از این مربی اسپانیایی پرداخته است. آنچه باعث شده احتمال حضور مسی در منچسترسیتی قوت گیرد روی‌گردانی این بازیکن از تمدید قرارداد با بارسلونا بوده و این باعث شده شایعات زیادی در این زمینه به گوش رسد. رقم فسخ قرارداد مسی ۲۹ ساله با بارسلونا ۲۱۵ میلیون پوند است. اگر مسی قرارداد خود را در تابستان تمدید نکند در سال ۲۰۱۸ می‌تواند به صورت مجانی از بارسلونا جدا شود و این چیزی نیست که سران این باشگاه بخواهند. آنها با پولی که از فروش مسی دریافت می‌کنند می‌توانند چندین بازیکن خوب را جذب کنند و به کلی تیم خود را دچار تغییر و تحول کنند و این یکی از دلایلی است که باعث می‌شود او به منچسترسیتی نزدیک شود.
بدون شک اگر مسی از بارسلونا جدا شود هر باشگاهی دوست خواهد داشت او را جذب کند اما تنها چند باشگاه مانند چلسی، منچستریونایتد، منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن می‌توانند این بازیکن آرژانتینی را جذب کنند که البته با توجه به حضور گوآردیولا در سیتی طبیعی است احتمال حضور او در این تیم بیشتر باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج