۴۲۸۱۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

‎نفس راحت لیگ از سرمربی تیم ملی تا نیم فصل

شانزدهمین دوره لیگ برتر برای سومین بار بعد از تعطیلی های طولانی مدت از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد تا سرنوشت نیم فصل اول مشخص شود.

ورزش سه: هفته یازدهم لیگ برتر بعد از تعطیلی ۲۹ روزه مسابقات از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد. برگزاری بازی های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی و البته مراحل یک شانزدهم و یک هشتم نهایی جام حذفی دلایل اصلی تعطیلی حدودا یک ماهه لیگ برتر بود. لیگ شانزدهم البته پیش از این در دو مرحله دیگر برای دیدارهای تیم ملی طعم تعطیلی های طولانی مدتی از این دست را چشیده بود که البته تیم ها دو واکنش متفاوت به این تعطیلی ها داشتند.

‎هفته پنجم؛ تساوی های پر شمار در هفته توقف بزرگان
‎اولین تعطیلی لیگ برتر بعد از پایان دیدارهای هفته چهارم اتفاق افتاد. در هفته پنجم لیگ برتر تنها ۱۴ گل از خط دروازه ها عبور کرد که ۱۱ تیم موفق به گلزنی شدند و ۵ تیم در این موضوع ناکام ماندند. در این میان یک برد برای تیم مهمان و یک برد برای تیم میزبان ثبت شده است. شش دیدار در این هفته به تساوی رسید که در این میان دو تساوی بدون گل ثبت شده است.

‎تیم های مدعی پرسپولیس، تراکتورسازی، استقلال، سپاهان، ذوب آهن و استقلال خوزستان در این هفته به تساوی رسیدند تا اولین تعطیلی لیگ برتر تاثیر بسیار بدی بر روی لیگ داشته باشد.

‎هفته هشتم؛ مدعیان، مدعی باقی ماندند
‎هفته هشتم لیگ برتر دومین شروع لیگ برتر بعد از تعطیلات بود. در این هفته اما عملکرد تیم ها متفاوت از هفته پنجم بود و نتایج به شکل دیگری رقم خورد. به ثمر رسیدن ۲۰ گل که بالاتر از میانگین ۱۷.۵ گل زده در لیگ برتر است، اولین اتفاق خوب لیگ بود. در این هفته تنها یک تساوی بدون گل به ثبت رسید و ۷ دیدار با نتیجه ای غیر از تساوی به پایان رسید. در این هفته پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن و استقلال خوزستان که نماینده های ایران در جام باشگاه های آسیا هستند، موفق به کسب پیروزی شدند.

‎در هفته هشتم لیگ برتر، ۵ تیم میزبان موفق به برد شدند و البته دو میزبان نیز شکست خوردند. تنها رکورد منفی اما به این موضوع باز می گردد که در هفته هشتم لیگ برتر، تنها ۹ تیم موفق به گلزنی شدند.

‎هفته یازدهم؛ به استقبال نیم فصل می رویم!

‎هفته یازدهم لیگ برتر از روز پنجشنبه آغاز می شود تا در پنج هفته متوالی تکلیف نیم فصل اول مشخص شود. در دو شروع قبلی لیگ برتر تیم ها با دو نمایش متفاوتی به استقبال شروع مسابقات رفتند. تیم های مدعی مانند پرسپولیس و تراکتور که خود را به عنوان مدعیان لیگ برتر معرفی کرده اند در این دیدارها قطعا به دنبال فاصله گرفتن از دیگر رقبا و تصاحب صدر جدول هستند. استقلال و سپاهان نیز که با عبور از هفته های ابتدایی لیگ روزهای خوبی را تجربه می کنند، این شانس را دارند تا در ادامه دیدارهای لیگ برتر اختلاف خود را با رتبه های بالای جدول کم کنند. رقابت همچنین در انتهای لیگ بسیار فشرده است و با حضور ۴ تیم ۹ امتیازی بالاتر از ماشین سازی رده شانزدهمی، تیم های زیادی برای فاصله گرفتن از رتبه های بحرانی لیگ برتر تلاش خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج