adexo3
۴۲۸۳۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برخی با اهداف شخصی باعث انحلال تیم بانوان استقلال شدند

معصومه غلامی پس از جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال، گفت: افتخاری بنا بر دلایل مالی و اعتراض برخی از بازیکنان، تیم را منحل کرد.

خبرگزاری ایسنا: معصومه غلامی سرپرست تیم استقلال بانوان پس از جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال، بیان کرد: به همراه یازده تن از بازیکنان که بر روی تیم تعصب داشتند در جلسه‌ای با حضور افتخاری حاضر شدیم و درباره تیم صحبت کردیم و در نهایت افتخاری موافقت نکرد و تیم بنابر دلایل مالی و همچنین اعتراض برخی از بازیکنان برای تعویض مربی تیم منحل شد.

او در ادامه افزود: اکثر بازیکنان تهرانی هستند و به دلیل آنکه خانواده آنها موافقت نمی‌کند تا در شهرستان‌ها بازی کنند علاقه‌مند بودم تا تیم حفظ شود و در استقلال بازی کند اما متاسفانه حمایتی نشد و تیم منحل شد.

غلامی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه انحلال تیم‌ها همیشه یکی از مشکلات ورزش بانوان بوده و بانوان در نقطه آخر قرار دارند و تمام این مشکلات دست به دست هم داد تا تیم بانوان استقلال منحل شود. ما می‌خواستیم تیم خوبی را داشته باشیم و در پایان فصل مقام نیز کسب کنیم اما متاسفانه برخی با اهداف شخصی که نمی‌دانم چه بود نگذاشتند و باعث شدند تیم منحل شود.

سرپرست تیم استقلال بانوان درباره افتخاری، گفت: از افتخاری تشکر می‌کنم که از آغاز فصل تیم را حمایت کرد و می‌خواستند که تیم خوبی داشته باشیم ولی متاسفانه بعضی‌ها نگذاشتند.

وی در پایان درباره بازیکنان معترضی که باعث انحلال تیم استقلال بانوان شدند، گفت: با سازمان لیگ صحبتی انجام گرفته است و ناظمی بیان کرده که بازیکنان معترضی که باعث انحلال تیم شده اند به احتمال زیاد فصل جاری و فصل آینده از سوی کمیته انضباطی محروم خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج