adexo3
۴۲۸۵۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شوبرت: مردم ما را در سطح سیتی می بینند

سرمربی گلادباخ در رابطه با بازی حساس تیمش برابر منچستر سیتی صحبت کرده است.

طرفداری: امشب بروسیا مونشن گلادباخ در دیداری تعیین کننده به مصاف منچستر سیتی خواهد رفت. نماینده آلمان که با ۴ امتیاز در مکان سوم جدول گروه مسابقات قرار دارد برای صعود به مرحله بعد به ۳ امتیاز دشوار خانگی برابر سیتیزن ها نیاز مبرم دارد.

به گزارش فور فور تو ، آندره شوبرت سرمربی گلادباخ در 2 بازی اخیرش در بوندس لیگا شکست خورده و تیمش در فرم ایده آلی قرار ندارد. وی در کنفرانس خبری پیش از بازی شرکت کرد و در رابطه دیدار با منچستر سیتی گفت:

بازی های خانگی با بازی های خارج از خانه تفاوت دارند ولی ما آماده جدال با تیمی که ۴ بر صفر شکستمان داد، هستیم. ما از شکست بازی رفت درس گرفتیم اما این حقیقت تغییر نمی کند که آنها ترکیبی با قدرت باورنکردنی دارند. آنها به شدت پرس می کنند همانطور که در بازی شان برابر بارسلونا دیدیم.

شوبرت: مردم ما را در سطح سیتی می بینند

در این بازی از شانس کمتری برخوداریم؛ یادم می آید که پس از شکست 3 بر صفر برابر سویا (لیگ قهرمانان فصل قبل) می گفتند که گلادباخ در حد و اندازه لیگ قهرمانان نیست. ولی هم اکنون مردم ما را در سطح منچستر سیتی می بینند. بازی های سختی در گروه داشتیم و به آسانی پیروز نشدیم.

سرمربی کره اسب ها درمورد همتایش در منچستر سیتی اذعان کرد:

پپ گواردیولا تاثیرش را روی سیتی گذاشته البته برای اینکه سیستم و تاکتیک او در تیم پیاده شود به بازیکنان با کیفیت لازم دارد که آنها چنین بازیکنانی را دارند. تلاش خود را برابر سیتی انجام خواهیم داد. ما می خواهیم در لیگ قهرمانان بمانیم، پس به کسب امتیاز در این بازی نیاز داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج