اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۸۵۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بولونی: رونالدو از فیگو و اوزه بیو بهتر است

لازلو بولونی، که اولین فرصت بازی را در اسپورتینگ در اختیار رونالدو قرار داد، در مورد این ستاره پرتغالی صحبت کرده است.

وبسایت نود: لازلو بولونی، کسی که اولین فرصت بازی را در اسپورتینگ لیسبون در اختیار کریستیانو رونالدو قرار داد، مصاحبه ای با Goal انجام داده و در مورد این ستاره پرتغالی صحبت کرده است.

بولونی در این باره گفت:

استعداد او به حدی باور نکردنی بود که به عنوان مربی واقعاً نمی شد مداخله ای کرد. در آن زمان من با اوزه بیو و فیگو نیز صحبت کردم. حس می کردم که روزی رونالدو از هر دوی آنها بهتر خواهد شد. با نهایت احترامی که برای هر دوی آنها قائل هستم، به خاطر تمام دستاورد های رونالدو در رده باشگاهی و فتح یورو ۲۰۱۶ به همراه پرتغال، این اعتقاد را دارم. او عنوانی به همراه تیم ملی کشورش فتح کرده که دو بازیکن دیگر آن را ندارند. او کشورش را به قله اروپا رسانده است.

بولونی در ادامه راجع به تصمیم خود برای استفاده از رونالدو در جناحین صحبت کرد، در حالیکه این بازیکن در ابتدا کار خود را به عنوان هافبک میانی آغاز کرده بود:

کریستیانو واقعاً خیلی سریع نبود. او حرکات انفجاری داشت، اما از لحاظ جسمانی مثل حالا ساخته و پرداخته نشده بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم که او را از فشار مقابله با هافبک های ۹۰ کیلویی خلاص کنم و در کناره ها استفاده کنم، جایی که می توانست راحت تر از سرعت خود استفاده کند. در ابتدا متقاعد نشدم اما خیلی سریع به من نشان داد که اشتباه می کردم و وقتی که الکس فرگوسن هم تصمیم گرفت در همان نقطه از او استفاده کند، خوشحال شدم. در آن زمان و بعداً با او صحبت کردم، اما این روز ها صحبت کردن با کریستیانو خیلی سخت تر شده است.

بولونی در پاسخ به سؤال کلیشه ای که کدام بازیکن را بهترین می داند، گفت:

من طرف کریستیانو هستم اما این به معنی آن نیست که احترامی برای مسی قائل نیستم. او یک نابغه است، اما نباید فراموش کنیم که او با نیمار و سوارز بازی می کند، تازه به اینیستا و سایر بازیکنان کنار او اشاره نمی کنم. در رئال مادرید رونالدو از چنین حمایتی برخوردار نیست. می توانید هر چه می خواهید بگویید، اما گرت بیل یا حتی کریم بنزما هرگز مثل نیمار یا سوارز نمی شوند. مودریچ تنها هافبکی است که از هر لحاظ به اینیستا نزدیک است. بنابراین اگر این را حساب کنید، باید بگویید که در بارسا از مسی بهتر حمایت می شود تا در مادرید از کریستیانو. در تیم ملی پرتغال هم کسی جز رونالدو نمی تواند تفاوت ها را رقم بزند. در بارسا بازیکنان زیادی هستند که می توانند این کار را انجام دهند. این درست است که مسی گاهی اوقات تعیین کننده ظاهر می شود، اما در رئال مادرید همیشه همه چیز روی شانه های کریستیانو قرار می گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج