اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۸۶۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقلال میلی به پژمان ندارد

تردیدی نیست که پژمان منتظری دوست دارد فصل آخر دوران حرفه‌ای خود را در استقلال پشت سر بگذارد و با پوشیدن پیراهن این تیم با دنیای فوتبال خداحافظی کند اما بازگشت این مدافع با تجربه به تیم سابقش ساده نیست.

ایران ورزشی: تردیدی نیست که پژمان منتظری دوست دارد فصل آخر دوران حرفه‌ای خود را در استقلال پشت سر بگذارد و با پوشیدن پیراهن این تیم با دنیای فوتبال خداحافظی کند اما بازگشت این مدافع با تجربه به تیم سابقش ساده نیست. اگر به اظهارات منتظری در روزهای نقل و انتقالات پیش فصل لیگ شانزدهم رجوع کنیم - یعنی اواسط تابستان - به یک نکته مهم می‌رسیم. جایی که او پس از بازگشت دوباره به الاهلی گفته بود: «استقلالی‌ها در این زمان هیچ تماسی برای بازگشت با من نگرفتند.» حال که منتظری در یک برنامه تلویزیونی صراحتا از علایق خود به بازگشت پرده برمی‌دارد می‌تواند ریشه در همین بی‌میلی‌ها باشد. منتظری مقابل چشم بیننده‌های برنامه نود به علایقش اشاره می‌کند تا همه بدانند اگر فصل آینده دوباره در لیست استقلالی‌ها قرار نگرفت تقصیری به گردنش نبوده است...
چنانچه استقلالی‌‌ها دست می‌جنباندند منتظری پیش از فصل شانزدهم درسبد خرید آنها قرار می‌گرفت اما یک بی‌میلی پنهان در میان آنها حکمفرما بود که حتی یک تماس تلفنی هم با این بازیکن نگرفتند. اگر به یاد داشته باشید منتظری درست در کوران نقل و انتقالات پیش فصل لیگ شانزدهم روزهای زیادی را در کمپ تیم‌های ملی سپری می‌کرد و بی‌شک اگر اراده‌ای برای جذب او وجود داشت، مذاکراتی می‌شد تا وی به استقلال بازگردد اما از سوی مسوولان نقل و انتقالاتی استقلال هیچ حرکتی انجام نشد و این بازیکن نیز به رغم تمایلاتش به بازگشت دوباره راهی الاهلی شد.
اظهارات اخیر منتظری در برنامه نود شاید به زعم برخی ارسال سیگنال‌های مثبتی برای استقلال باشد اما او در حقیقت دارد بی‌میلی استقلالی‌ها را یادآور می‌شود و از سویی دیگر فکر روزی را می‌کند که دوباره هیچ تلاشی از سوی مسوولان نقل و انتقالات باشگاه استقلال نشود تا او در پاسخ، همین اظهارات اخیرش در برنامه نود را به رخ آنها بکشد.
البته این دلیل محکمی نیست که چون مسوولان باشگاه استقلال در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ شانزدهم سراغی از منتظری نگرفتند بار دیگر چنین اتفاقی رخ دهد.
بعید نیست که تغییراتی را در استقلال فصل هفدهم شاهد باشیم و آنگاه ممکن است خرید این بازیکن به یکی از اهداف بزرگ باشگاه استقلال بدل شود.
در این میان البته نقش علیرضا منصوریان هم بسیار پررنگ است و اگر او به جذب این بازیکن مصر باشد شاید مدیران باشگاه استقلال زمینه بازگشت این بازیکن را فراهم کنند. منصوریان در فصل شانزدهم هم لیستی به باشگاه داده بود که بازیکنانی همچون حدادی‌فر، امیری، ادینیو و چند بازیکن نامی دیگر در آن حضور داشتند اما از میان لیست بازیکنان درجه یک او تنها بختیار رحمانی بود که به استقلال آمد و و این بازیکن هم که تا به امروز نتوانسته انتظارها را برآورده کند.
تردیدی نیست که شخص منصوریان به حضور منتظری در استقلال تاکید دارد و می‌خواهد چنین مدافع با تجربه‌ای را در ترکیب خود داشته باشد اما در یکی، دو سال اخیر تصمیم‌های نقل و انتقالاتی در باشگاه استقلال جای دیگری رقم خورده و گاهی پای افرادی در میان بوده که هیچ مسوولیتی هم در نقل و انتقالات باشگاه نداشته‌اند.

باید توجه داشت که حضور منتظری جای برخی بازیکنان بزرگ کنونی در استقلال را تنگ خواهد کرد و شاید موقعیت آنها را نیز تهدید کند که همین معادلات شاید در خفا به سرانجام رسیدن پروژه بازگشت او را به استقلال مختل کند و یا به طور کل از بین ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج