adexo3
۴۲۹۱۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فدراسیون برای ITC پولهای هنگفتی از ما گرفت!

مدیرعامل سابق مس کرمان گفت که فدراسیون فوتبال برای گرفتن آی تی سی بازیکنان از باشگاهها پول می گرفته است.

وبسایت نود: عبدالرضا برهانی نژاد مدیرعامل سابق مس کرمان گفت که فدراسیون فوتبال برای گرفتن آی تی سی بازیکنان از باشگاهها پول می گرفته است.

برهانی نژاد در این باره گفت: در اینگونه موارد محال بود فدراسیون فوتبال از باشگاهی پول نگیرد. فکر کنم اگر می خواستیم به صورت بین المللی آب بخوریم، باید به فدراسیون فوتبال پول می دادیم، چه برسد به اینکه قصد داشته باشیم برای بازیکنانمان درحین ورود و خروج آی تی سی صادر شود! حالا هم مشخص شده که فیفا صدور آی تی سی را رایگان اعلام کرده است.»

حرفهای مدیرعامل سابق مس کرمان آنجا مهم تر می شود که او نمی داند پول را به حساب فدراسیون ریخته یا حساب شخص!

برهانی نژاد در ادامه گفت: آن زمان خیلی باشگاهها را عذاب می دادند. آی تی سی ها را عمدا نگاه می داشتند تا آخرین لحظات که به باشگاه فشار بیاید و پول را سریع تر بگیرند. مثلا تا ۱۲ شب وقت بود یا هشت صبح و ما هم مجبور بودیم به خاطر استرس و فشار، پول را واریز کنیم. رقم ها هم متفاوت بود اما بالای ده میلیون از باشگاهها می گرفتند.

مدیرعامل سابق مس کرمان اینطور ادامه می دهد: خوشحالم که برنامه نود به این ماجرا ورود کرد تا دست خیلی ها رو شود. از سال ۲۰۱۰ آی تی سی الکترونیکی شد اما قبلش هم نباید از باشگاهها پولی گرفته می شد چرا که فیفا گرفتن پول به خاطر آی تی سی را ممنوع کرده است. فدراسیون فوتبال هم در حین ورود و هم در حین خروج بازیکنان از ما پول می گرفتند. حتی یادم نمی آید که پول را به حساب اشخاص می ریختیم یا فدراسیون فوتبال! تا پول را نمی دادیم کارمان را راه نمی انداختند.»

برهانی نژاد در پایان گفت: دو سه نفری در فدراسیون فوتبال این تخلفات را انجام می دادند که خوشبختانه شنیده ام که دو نفر از آنها در سالهای گذشته اخراج شده اند. زمانی که من مدیرعامل مس کرمان بودم این دو نفر مشاور باشگاه مس کرمان بودند. این در حالی بود که آنها همزمان هم کارمند فدراسیون و سازمان لیگ بودند و هم مشاور چندین و چند باشگاه! مگر چنین چیزی می شود؟ من جلوی ادامه حضور آنها را در مس کرمان گرفتم و به همین دلیل من را تخریب می کردند و کارهای ما را در فدراسیون و سازمان لیگ راه نمی انداختند. آنهایی که از ماجرای آی تی سی جیبشان را پر کرده اند باید مادام العمر از حضور در فوتبال محروم شوند. خوشبختانه در دو سه سال گذشته یکی از عوامل اصلی این اتفاق ها از فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شده اما هنوز برخی عواملش در فدراسیون حضور دارند و امیدوارم آقای تاج آنها را کنار بگذارد چرا که همین ها چهره فدراسیون فوتبال را در محافل داخلی و خارجی مخدوش می کنند. بهتر است بروید بگردید و ببینید بر اساس چه فرایندی، کارمندان فدراسیون و سازمان لیگ مشاوران باشگاهها می شوند و حقوق های میلیونی می گیرند؟

مدیرعامل مس کرمان در پایان گفت: خوشحالم که دیگر در فوتبال حضور ندارم. آن زمان که بودم آنقدر جو بد و مافیایی در فوتبال حاکم بود که فقط عذاب کشیدم. نفس کشیدن در فضای این فوتبال خیلی سخت است و حالا از این جو خلاص شده ام و دارم زندگی ام را می کنم. فوتبال ایران از وقتی پول در آن وارد شد، به این وضعیت درآمده است و امیدوارم فضای فوتبال با تلاش رسانه های سالم و نهادهای نظارتی درست شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج