adexo3
۴۲۹۹۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آنچلوتی: بواتنگ باید بهتر از این‌ها بازی کند

سرمربی ایتالیایی باواریایی‌ها از عملکرد مدافع میانی آلمانی تیمش ابراز نارضایتی کرد.

خبرگزاری تسنیم: عملکرد ضعیف ژرومه بواتنگ در شکست ۳ بر ۲ بایرن مونیخ برابر روستوف در لیگ قهرمانان اروپا انتقاداتی را برای او به همراه داشت. پس از کارل هاینتس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، حالا سرمربی این تیم کارلو آنچلوتی هم تأکید کرده است که عملکرد مدافع میانی تیمش باید ارتقا پیدا کند.

رومنیگه پس از باخت باواریایی‌ها در روسیه با اشاره غیرمستقیم به فعالیت‌های تبلیغاتی مدافع ملی‌پوش تیمش آن را دلیلی برای کم شدن تمرکز او روی بازی‌اش دانست.

آنچلوتی هم در کنفرانس خبری پیش از بازی فرداشب (شنبه) باواریایی‌ها برابر بایرلورکوزن اظهار داشت: کاملاً مشخص است که باشگاه از نتایج تیم راضی نیست و اظهارات کارل هاینتس رومنیگه کاملاً قابل درک بود. ژروم بواتنگ می‌داند که باید بهتر از این‌ها کار کند و بازیکنان هم می‌دانند که می‌توانند بهتر از این بازی کنند. بواتنگ اینجا در زمین تمرینی ما بازیکنی تأثیرگذار و سختکوش است.

کارلتو سپس از بازیکنانش خواست که با کسب یک پیروزی قاطعانه برابر بایر‌لورکوزن، باخت هفته گذشته‌شان برابر روستوف را جبران کنند.

وی گفت: بازی فرداشب برای ما فرصتی فوق‌العاده جهت واکنش نشان دادن، ارائه عملکردی خوب و کسب پیروزی است. تاکتیک‌های ما کاملاً مشخص هستند، اما ما باید استراتژی‌ها‌ی‌مان را بهتر پیاده‌ کنیم. ما داریم به سختی روی این بخش کار می‌کنیم و برای بازی‌ها‌ به خوبی آماده می‌شویم. مشکل تیم ما ناآمادگی فیزیکی بازیکنان نیست، بلکه ما باید از نظر تاکتیکی و استراتژیکی عملکرد بهتری داشته باشیم. در بازی‌های اخیر به حریفان‌مان بیش از اندازه فرصت داده‌ایم و باید جلوی این روند را بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج