۴۳۰۳۹۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال به روز پرسپولیس افتاد

۲۳ ماه قبل گسترش فولاد موفق شد دیداری که با دو گل از پرسپولیس عقب بود را به تساوی ۲-۲ تبدیل کند، آن‌ها روز گذشته استقلال را هم به روز پرسپولیس انداختند.

ورزش سه: استقلال در یکی از دیدارهای مهم هفته یازدهم عصر دیروز در ورزشگاه آزادی میزبان گسترش فولاد تبریز بود. آبی های تهران در این بازی فرصت بسیار خوبی داشتند تا با کسب پیروزی به شش امتیازی صدر برسند و به ادامه لیگ امیدوارتر شوند. آن ها برای رسیدن به این هدف با تلاش بازیکنان جوانشان خیلی زود به دو گل رسیدند و حملاتشان پر دامنه و عملکردشان به قدری جذاب بود که هواداران حاضر، سرمای آزادی را حداقل برای سی دقیقه حس نکردند. اما در ادامه شاگردان فراز کمالوند موفق شدند یک بار در اواخر نیمه اول و بار دیگر در نیمه دوم، دروازه سید مهدی رحمتی را بگشایند. جوانانِ آینده دار علیرضا منصوریان عصر دیروز در حالی پیروزی دو گله را با تساوی عوض کردند که گسترشی ها از دقیقه ۷۴ به دلیل اخراج فرناندو دخسوس ده نفره شده بودند! این تغییر نتیجه و کسب یک امتیاز برای گسترش فولاد بسیار ارزشمند است و می تواند شوکی مثبت برای تیم بحران زده کمالوند باشد.

البته رقیب سنتی استقلال نیز یک بار به این شکل به دام گسترش افتاده بود. سرخپوشان تهرانی دو سال قبل و در زمان سرمربیگری حمید درخشان در حالی که با دو گل از گسترش فولاد پیش بودند به شکل عجیبی قائله را باختند و در نهایت به تساوی قناعت کردند. محسن بنگر و مهدی طارمی گلزنان پرسپولیس بودند و باتیستا روی حرکت غیر مسئولانه رضا حقیقی و میلاد جهانی به دلیل اشتباه سوشا مکانی گل های گسترش فولاد را به ثمر رساندند. یکی از نکات جالب دیدار موردنظر، بازگشت دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه ها پس از چند هفته دوری به دلیل درگیری فدراسیون فوتبال و صداوسیما بود. از تشابه های بازی امروز استقلال گسترش فولاد با دیدار دو سال قبل پرسپولیس با این تیم، گلزنی بازیکنان برزیلی برای تیم تبریزی است. در مقابل پرسپولیس مگنو باتیستا گلزنی کرد و امروز هم لوسیانو پریرا موفق شد اولین گل تیمش را به ثمر برساند.

تساوی گسترش فولاد و استقلال سومین ناکامی آبی پوشان پایتخت مقابل تیم های تبریزی بود. آن ها در هفته ماقبل آخر فصل گذشته، در حالی که از تراکتورسازی پیش بودند، ۳-۲ بازنده شدند تا علاوه بر از دست رفتن شانس قهرمانی، دیدار حیثیتی را هم به شاگردان امیر قلعه نوئی واگذار کنند. سپس در هفته پنجم لیگ امسال، در ورزشگاه آزادی به شکلی مشابه امروز مقابل ماشین سازی به تساوی ۱-۱ رسیدند، آن ها ابتدا با گل کاوه رضایی پیش افتادند اما سامان نریمان جهان در نیمه دوم با ضربه سری دیدنی دروازه مهدی رحمتی را گشود. با نتیجه امروز استقلال تهران در ناکامی مقابل تیم های تبریزی هت تریک کرد و داستان زمانی جالب می شود که بدانیم در تمامی این ناکامی ها آن ها ابتدا از حریف پیش بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بجای اینکه از جوانان آینده دار گسترش فولاد که از یک باخت در خانه حریف از یک تیم کهکشانی ، آن هم ده نفره یک تساوی 2-2 ساختند تعريف کنید ، باز هم که از استقلال تعریف و تمجید کردید ؟!! واقعا عجبا بر بی طرفی شما !!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج