اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۰۵۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فاوره: جذب لاوتزی بسیار شگفت انگیز خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال نیس فرانسه با تمجید از عملکرد مهاجم سابق پاریسن ژرمن اظهار داشت از اینکه مسئولان باشگاه نیس به دنبال جذب ازکویل لاوتزی هستند بسیار شگفت زده است.

وب سایت نود: ازکویل لاوتزی مهاجم ملی پوش آرژانتینی در ماه فوریه با جدایی از پاریسن ژرمن راهی تیم هیبای فورچون در سوپر لیگ چین شد.

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات نیم فصل در فوتبال اروپا، احتمال قرضی لاوتزی آرژانتینی به تیم فوتبال نیس قوت گرفت. لوسین فاوره سرمربی تیم فوتبال نیس، صدرنشین فعلی لیگ یک فرانسه، از عملکرد ازکویل لاوتزی بسیار تمجید کرد، اما از روند و نتیجه مذاکرات مربوط انتقال لاوتزی کاملاً ابراز بی اطلاعی کرد. فاوره در مورد این انتقال به Le Figaro اینگونه توضیح داد:

او بازیکن بسیار خوبی است که در زمان حضورش در PSG بسیار عالی کار کرد. البته من بازی های او در تیم ناپولی را هم به یاد می آورم و در این تیم هم عملکرد خوبی داشت.

شاگردان فاوره در تیم فوتبال نیس با ۳ امتیاز بیشتر نسبت به تیم های موناکو و پاریسن ژرمن در صدر جدول لیگ یک فرانسه قرار دارند و در دیدار بعدی خود باید روز یکشنبه در خانه به مصاف باستیا برود. تیم فوتبال نیس که در این فصل نتایج بسیار درخشانی کسب کرده، هم اکنون با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به تیم های موناکو و پاریسن ژرمن در صدر جدول این گروه قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج