adexo3
۴۳۰۶۶۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فرار لسترسیتی از شکست خانگی در دقیقه ۹۴

لستر در وقت های اضافه از یک شکست خانگی دیگر گریخت.

وبسایت نود: لستر سیتی در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس هم در کسب پیروزی ناکام ماند، البته آن ها این بار شانس هم آوردند که با یک امتیاز زمین بازی را ترک کردند. پنالتی دقیقه ۹۴ سلیمانی، روباه ها را بازنده به رختکن نفرستاد.

در یکی از چهار دیدار همزمان عصر شنبه در چارچوب هفته سیزدهم، لستر سیتی در ورزشگاه کینگ پاور با قضاوت لی میسون میزبان میدلزبورو بود. این دیدار با توجه به جایگاه دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار بود. دو تیم با این ترکیب روانه میدان شدند:

لستر سیتی
زیلر، سیمپسون، مورگان، هوت، فاکس، محرز، کینگ، آمارتی، آلبرایتون، اکازاکی، واردی

میدلزبورو
والدز، باراخان، چمبرز، گیبسون، فابیو، کلایتون، دی رون، فورشاو، ترائوره، رامیرز، نگردو

میدلزبورو بهتر بازی را شروع کرد و در پانزده دقیقه ابتدایی تیم برتر میدان بود، یاران کارانکا مزد بازی برتر خود را خیلی زود گرفتند. اما بعد از این گل بود که تیم لستر بازی را در دست گرفت و به فرصت های خیلی خوبی هم دست یافت تا این که پنالتی محرز باعث شد بازی به تساوی کشیده شود.

فرار لسترسیتی از شکست خانگی در دقیقه 94

دقیقه ۱۳: آلوارو نگردو بعد از ۱۲ بازی، بالاخره اولین گل خود را به ثمر رساند. حرکت خوب رامیرز از سمت راست دفاع حریف، به نگردو ختم شد، و او با ضربه ای دقیق، گوشه سمت راست دروازه را هدف گرفت. به این ترتیب مهاجم اسپانیایی بعد از ۹۷۷ دقیقه بالاخره در لیگ برتر گلزنی کرد.

دقیقه ۳۴: لستر بعد از گل حریف، واکنش خوبی نشان داد و به چند فرصت مناسب دست یافت تا اینکه در نهایت محرز، گل تساوی را به ثمر رساند. چمبرز درون محوطه جریمه مرتکب خطای هند شد و میسون نقطه پنالتی را نشان داد و محرز توپ را تبدیل به گل کرد.

داستان نیمه دوم هم جذاب بود و تا حد زیادی شبیه به نیمه اول بود. در نیمه دوم، بورو بهتر کار را آغاز کرد، اما لستر در ادامه توپ و میدان را در دست گرفت، بورو ابتدا باز هم توسط نگردو به گل رسید و این بار هم یک پنالتی برای لستر بازی را مساوی کرد.

دقیقه ۷۲: پاس عالی فورشاو به نگردو رسید و مهاجم اسپانیایی فرصت را غنیمت شمرد و از اشتباه بازیکنان لستر در دفاع، نهایت استفاده را برد و بازی را ۲-۱ کرد.

دقیقه ۴+۹۰: لستر بعد از آن که فشار زیادی به حریف وارد کرد و موقعیت های زیادی خلق کرد، در نهایت در سومین دقیقه از وقت های اضافه به پنالتی دوم خود رسید. این بار دی رون روی مورگان مرتکب خطای پنالتی شد و اسلام سلیمانی پنالتی را تبدیل به گل کرد تا لستر از یک شکست خانگی رهایی یابد.

به این ترتیب، این دیدار جذاب، با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. لستر با دو پنالتی که در این بازی به دست آورد، از شکست گریخت.

اما تیم رانیری با ۱۳ امتیاز از ۱۳ مسابقه، در رده نازل سیزدهم قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خودم

      خرشانسسسس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج