adexo3
۴۳۱۷۲۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

فکر نمی کنم، مطمئنم مدعی قهرمانی هستیم

خرمگاه: کاوه رضایی هنرمند است

مربی استقلال ادعا می کند که بازی با گسترش فولاد بهترین بازی این فصل این تیم بود که در نهایت آبی ها موفق به پیروزی در آن نشدند.

ورزش سه: محمد خرمگاه درباره بازی با گسترش فولاد گفت: «من فکر می کنم همانطور که آقای منصوریان گفتند ما در بازی با گسترش فولاد و فولاد بهترین بازی های فصل مان را به نمایش گذاشتیم که متاسفانه موفق به پیروزی نشدیم. فکر می کنم باید برویم و کار کنیم تا بتوانیم پیروزی هایمان را حفظ کنیم و حتی به گل های بیشتری هم برسیم. حتما باید بیشتر کار کنیم که شرایط تیم را به شرایطی که مورد نظرمان است نزدیک کنیم.»

او در مورد موقعیت هایی که کاوه رضایی در هر بازی از دست می دهد هم گفت: «اول این را باید بگویم که اینکه بازیکنی خود را در موقعیت گل قرار می دهد، خودش هنر است و کاوه به خوبی می تواند این کار را انجام بدهد. با این حال ما باید به او یاد بدهیم که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند و به نوعی این هنر را تکمیل کند.»

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا از مهاجمان دیگری مثل علی قربانی و آرش افشین در ترکیب استقلال استفاده نمی شود هم گفت: «تمام ما تلاش می کنیم از بهترین نفرات در ترکیب استقلال استفاده کنیم. مطمئنا ما سعی می کنیم از نفراتی استفاده کنیم که بهترین بازی را انجام بدهند و طبیعی است که بازیکنانی مثل کاوه رضایی، جابر انصاری، محسن کریمی، علی قربانی و آرش افشین هم برای موفقیت استقلال تلاش می کنند. من فقط این را می توانم بگویم که ما روی تمام بازیکنانمان در این مسیر طولانی حساب کرده ایم.»

خرمگاه در مورد شانس قهرمانی استقلال با توجه به امتیازهایی که از دست داده است هم می گوید: «من فکر نمی کنم، مطمئنم که استقلال مدعی قهرمانی است. هدف همه ما موفقیت است و مطمئن باشید شرایط ما هر بازی بهتر می شود. در آخر فصل به چیزی که مد نظر ما و هواداران است می رسیم و تلاش می کنیم هواداران را خوشحال کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرار

      اقای خرمگاه واسه خنده گفتن...هههه

    • علی

      اقای خرمگاه مطمئنی خواب نیستی!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج