adexo3
۴۳۱۷۴۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آمارهای خواندنی منچستر یونایتد - وستهم

وقتی که منچستر یونایتد یک بازی زیبا را مقابل فاینورد ارائه داد، همگان منتظر درخشش شاگردان ژوزه مورینیو در هفته سیزدهم لیگ برتر در مقابل وستهم یونایتد بودند اما اتفاقات به سود آنها رقم نخورد. نگاهی متفاوت به این بازی از دریچه آمار و ارقام

وبسایت نود: دیدار تیم های منچستر یونایتد و وستهم با تساوی ۱-۱ در ورزشگاه اولدترافورد به پایان رسید و شاید مهم ترین اتفاق این بازی، پاس گل فوق العاده پل پوگبا و گلزنی زلاتان ابراهیموویچ بود که پاسخی شد به گل ثانیه ۹۰ بازی توسط دیافرا ساخو برای چکش ها.

پل پوگبا برای اولین بار در این فصل لیگ برتر موفق به ارسال یک پاس گل شد و جالب این که پاس گل وستهم نیز به نام دیمیتری پایت ثبت گردید تا زوج خط هافبک تیم ملی فرانسه، در نقش گل سازهای این بازی ظاهر شوند.

آمارهای خواندنی منچستر یونایتد - وستهم

در ۲۳ دیدار قبلی این دو تیم در لیگ برتر به میزبانی منچستر یونایتد، فقط یک بازی به نتیجه تساوی انجامید و در واقع در این بازی، دومین مساوی تیم های منچستر یونایتد و وستهم طی ۲۴ رویارویی لیگ برتری در ورزشگاه اولدترافورد ثبت گردید. وستهم از می ۲۰۰۷ در این ورزشگاه پیروز نشده است.

ژوزه مورینیو طی ۱۰ تقابل با تیم وستهم، یک بار باخته و به ۲ مساوی دست پیدا کرده است. نتیجه مساوی در این بازی به معنای دور تر شدن شاگردان مورینیو از صدر جدول بود.

آمارهای خواندنی منچستر یونایتد - وستهم

وین رونی طی ۱۴ تقابل اخیر با وستهم توانسته در ۱۴ گل منچستر یونایتد نقش مستقیم ایفا کند. او در این بازی روی نیمکت حضور داشت هر چند که در نیمه دوم به بازی رفت و کار خاصی انجام نداد. وین رونی طی ۴ تقابل اخیر با وستهم، نه گل زده و نه پاس گل داده است.

آمارهای خواندنی منچستر یونایتد - وستهم

مایکل آنتونیو هافبک راست وستهم یکی از جدید ترین پدیده های فوتبال انگلیس است. او مهارت ویژه ای در گلزنی با ضربه سر داشته و تعداد گل هایش با ضربه سر در سال ۲۰۱۶، حتی بیشتر از تعداد گل های تیم کیهیل در سال ۲۰۱۰ است. (آنتونیو ۱۱ گل و کیهیل ۱۰ گل) هر ۶ گل اخیر او در لیگ برتر، با ضربه سر زده شده است. آنتونیو در این بازی گل نزد ولی بسیار خوب بازی کرد و با یک تکل فوق العاده، دروازه تیمش را در نیمه دوم نجات داد. در آینده، بسیار بیشتر از او خواهیم شنید.

آمارهای خواندنی منچستر یونایتد - وستهم

دیمیتری پایت در این فصل توانسته بیشترین خلق موقعیت گلزنی برای یاران خویش را در بین کلیه بازیکن های شاغل در لیگ برتر ایجاد نماید. در دیدار مقابل شیاطین سرخ، موقعیت های خلق شده توسط پایت برای پنجمین بار در فصل جاری لیگ برتر تبدیل به گل شد.

حضور مجدد فیل جونز و مارکوس روخو به عنوان زوج خط دفاعی، بازگشت مایکل کریک، هنریک مخیتاریان، دیلی بلیند و وین رونی به نیمکت و حضور خوان ماتا با بازوبند کاپیتانی در پشت سر زلاتان ابراهیموویچ جزو مهم ترین تصمیمات آقای خاص در این بازی بود. باستین شواین اشتایگر نیز با پیشرفتی چشمگیر، برای اولین بار از سکوها به نیمکت ذخیره ها ارتقاء پیدا کرد!

آمارهای خواندنی منچستر یونایتد - وستهم

وستهم در این بازی از خط دفاعی ۳ نفره استفاده کرد و الحق که هر سه مدافع چکش ها بسیار خوب بازی کردند؛ جیمز کالینز با ۹ دفع توپ و ۲ دوئل موفق - آنجلو اوگبونا با ۸ دفع توپ، یک تکل موفق و ۵ دوئل موفق - شیخو کویاته با ۸ دفع توپ، ۵ دوئل موفق و ۵ تکل موفق

زوج خط دفاعی یونایتد یعنی جونز و روخو نیز مجموعاً ۲۲ دفع توپ، ۳ تکل و ۱۶ دوئل ثبت کردند.

۶۸% مالکیت توپ در اختیار یونایتد بود، وستهم مجموعاً فقط ۶ شوت زد که ۲ شوت چکش ها در داخل چارچوب بود و یکی تبدیل به گل شد! میزبان ۱۷ موقعیت داشت که این فرصت ها با درخشش مدافعین وستهم و رندولف دروازه بان چکش ها از بین رفت.

آمارهای خواندنی منچستر یونایتد - وستهم

بازی مالکانه یونایتد کاملاً چشم گیر است. آنها ۵۴۱ پاس صحیح با دقت ۸۸% دادند در حالی که تعداد پاس های سالم وستهم فقط ۱۹۴ با دقت ۶۹% بود.

تعداد پاس های آندر هررا به طرز عجیبی از سایر بازیکن های درون زمین بیشتر بود؛ آندر هررا، پل پوگبا و مارکوس روخو به ترتیب با ۱۰۱، ۶۶ و ۶۰ پاس سالم

ژوزه مورینیو برای دومین بار در این فصل توسط داور از کنار زمین اخراج و به سکوها تبعید شد. اتحادیه دو جلسه محرومیت برای او در نظر گرفت. تعداد اخراج های مورینیو بیشتر از تعداد اخراج های تک تک بازیکن های تیمش در این فصل است. فریم به فریم صحنه اخراج آقای خاص:

آمارهای خواندنی منچستر یونایتد - وستهم

آمارهای خواندنی منچستر یونایتد - وستهم

آمارهای خواندنی منچستر یونایتد - وستهم

آمارهای خواندنی منچستر یونایتد - وستهم

آمارهای خواندنی منچستر یونایتد - وستهم

آمارهای خواندنی منچستر یونایتد - وستهم

منچستر یونایتد برای اولین بار از دسامبر ۱۹۸۰، طی ۴ بازی متوالی خانگی در لیگ به نتیجه مساوی دست یافته است.

آمارهای خواندنی منچستر یونایتد - وستهم

نیمکت نشینی وین رونی و هنریک مخیتاریان پس از درخشش در لیگ اروپا کمی عجیب بود. این دو در نیمه دوم به بازی رفته و جریان بازی را متحول کردند اما در نهایت، وین رونی برای دهمین بازی متوالی موفق به گلزنی در لیگ برتر نشد.

روی فاریا دستیار پرتغالی آقای خاص اعتراف کرد که شیاطین سرخ به قهرمانی لیگ نمی اندیشند ولی پپ گواردیولا و یحیی توره نظر معکوسی دارند! با این تساوی، بدترین شروع منچستر یونایتد از فصل ۹۱-۱۹۹۰ به ثبت رسید یعنی همان فصلی که لیورپول برای آخرین بار قهرمان لیگ شد. حال باید پرسید که آیا لیورپول قهرمان خواهد شد؟!

آمارهای خواندنی منچستر یونایتد - وستهم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج