۴۳۳۲۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمالوند: برخی می‌گفتند تیم ما سقوط می‌کند

سرمربی تیم فولاد گسترش با تمجید از عملکرد تیمش در بازی مقابل سپاهان، گفت: برخی‌ها مدعی بودند که تیم او در این فصل سقوط خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: فرامز کمالوند بعد از پیروزی تیمش برابر سپاهان با حساب ۲ بر یک، گفت: در هفته‌های گذشته فشار زیادی روی ما بود. خیلی‌ها در هفته چهارم و پنجم می‌گفتند ما سقوط می‌کنیم ولی لطف خدا مثل گذشته شامل حال من شد و در سخت‌ترین شرایط با لطف خدا موفق شدیم تا در بازی مقابل استقلال و سپاهان بازی را برگردانیم. در این موفقیت‌ها کمترین نقش را من داشتم.

وی افزود: در هر دو بازی مقابل استقلال و سپاهان تعویض‌های اجباری داشتیم و انگار خود خدا برای ما تعویض می‌کند. خدا را شاکریم که از این امتحان سخت سربلند خارج شدیم. گسترش فولاد راه را پیدا کرده و دیدیم در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم و سهم ما از موقعیت‌های زیاد بازی بیشتر از سپاهان بود. از بازیکنان‌مان بابت نمایش‌شان برابر سپاهان تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فولاد گسترش در ادامه از جذب چند بازیکن در نیم فصل خبر داد و افزود: سه، چهار بازیکن را زیر نظر داریم و در نیم فصل دوم برای تقویت تیم بازیکن جذب خواهیم کرد تا تمام امتیازهایی که مفت و مجانی در نیم فصل اول از دست دادیم را جبران کنیم. با این حال تیم ما در حال حاضر به معنای واقعی کلمه تبدیل به تیم شده و روی نفرات نمی‌چرخد. امروز بازیکنان جوانی مثل یوسف سیدی فوق‌العاده بودند. تیم ما در حال حاضر جوان است و در بازی امروز نیز بازیکنان جوانی را به میدان فرستادیم.

وی همچنین از پزشک تیمش تشکر کرد و گفت: با کاردانی پزشک، مصدومان ما به موقع به تیم رسیدند و تمام لطماتی که سایر تیم‌ها از مصدومیت خورده‌اند در تیم ما وجود ندارد. همچنین می‌خواهم از آقای چراغپور به خاطر آنالیز دقیق حریفان تشکر کنم. ما اگر تا پایان نیم فصل شش هفت امتیاز دیگر بگیریم ممکن است در نیم فصل دوم رتبه بهتری از ششمی کسب کنیم.

کمالوند در مورد مصدومیت نقی‌زاده، بیان کرد: هنوز میزان مصدومیت او مشخص نیست. بعد از اتفاقی که در بازی امروز برایش افتاد از او خواستیم پنج، شش دقیقه بیشتر در زمین باشد اما به دلیل دردی که داشت زودتر تعویضش کردیم. در کل فکر می‌کنم سرمای هوا دلیل اصلی مصدومیت‌هاست. امسال مصدومیت‌ها در لیگ زیاد بوده در حالیکه در اروپا همه چیز با ایران فرق می‌کند. هم سرما و هم نوع تغذیه آنها متفاوت است. امسال دلم برای رسول خطیبی می‌سوزد چرا که در سه ماه اخیر بازیکن اصلی‌اش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته و تراکتورسازی هم به همین شکل. در تبریز به دلیل سردی هوا تعداد مصدومیت‌ها بالاست. امیدوارم شرایط لیگ به گونه‌ای شود که بازی‌ها به صورت مستمر برگزار شود تا کمی از این اتفاقات بکاهد.

سرمربی تیم فولاد گسترش در پایان به خیس بودن زمین چمن بازی امروز اشاره کرد و گفت: تاکنون سابقه نداشته زمین چمن بازی ما در تبریز خیس باشد. این موضوع در 20 دقیقه اول بازی روی عملکرد تیم تاثیر گذاشت و من این موضوع را پیگیری خواهم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج