۴۳۳۸۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پویول: امیدوارم بارسلونا برنده ال‌کلاسیکو باشد

کارلس پویول اعلام کرد در ال‌کلاسیکویی که اکتبر ۲۰۰۰ برگزار شد، هم‌تیمی او پپ گواردیولا به او گفته بود که او مامور مهار لوییز فیگو باشد.

وبسایت نود: کارلس پویول که ۲۹ بار حضور در ال‌کلاسیکو را تجربه کرده است در حال حاضر به عنوان یکی از سفرای لالیگا فعالیت می‌کند، او در مراسمی که به مناسبت دیدار ال‌کلاسیکوی پیش رو برگزار شده بود حاضر شد و از خاطراتش از این ۲۹ دیدار صحبت کرد.

سال ۲۰۰۰ در حالیکه پویول تازه به تیم اصلی بارسلونا راه یافته بود و درست چند ماه پس از اینکه لوییز فیگو کاتالان‌ها را به مقصد مادرید ترک کرده بود، پویول مامور مهار این بازیکن پرتغالی شد، او در این خصوص گفت:

در ابتدای آن هفته روزنامه‌های ورزشی رایزیگر را مامور مهار فیگو می‌دانستند اما یک روز قبل از آن دیدار گواردیولا به من گفته بود که بهتر است تا من فیگو را تحت نظر داشته باشم، سرا فرر نیز قبل از بازی این ماموریت را به من سپرد، جو آن بازی فوق‌العاده بود، حس می کنم فیگو در آن دیدار بهترین بازیکن رئال مادرید بود اما شرایط کاملا سختی را پشت سر می‌گذاشت.

بهترین لحظه:

ال‌کلاسیکو دیدار ویژه‌ای است، همیشه در مورد این دیدار نگرانی‌هایی وجود دارد، مردم ۱۰ روز قبل از این دیدار درباره آن صحبت می‌کنند و کل سال را منتظر این دیدار هستند، این شانس را داشته‌ام که ال‌کلاسیکوهای زیدای را تجربه کنم، دیدارهای خاطره انگیزی داشته‌ام، بازی ۳-۰ در برنابئو در سال ۲۰۰۵، بازی که در برنابئو ۶-۲ به پیروزی رسیدیم و پیروزی ۵-۰ در نیوکمپ... اما اگر مجبور باشم تنها یک دیدار را انتخاب کنم بدون شک پیروزی ۶-۲ را انتخاب خواهم کرد چرا که باعث شد شرایطمان در جدول لالیگا را بهبود ببخشیم.

پیامدهای این دیدار:

در زمانی که در زمین بازی هستید باید تنها به این دیدار فکر کنید چراکه اگر فکرتان به گفته‌های رسانه‌ها معطوف شود شرایط دشواری برایتان پیش خواهد آمد، تنها زمانی پیامدهای این دیدار را متوجه خواهید شد که از دور به این دیدار بنگرید و خودتان درگیر آن نباشید.

دیداری حیاتی برای بارسا:

به عنوان یک طرفدار فکر نمی‌کنم نیاز باشد تا بگویم دوست دارم چه اتفاقی بی‌افتد، این دیدار برای بارسلونا بسیار مهم است ولی این بدین معنا نیست که اگر بارسا در این دیدار شکست بخورد همه چیز تمام شده است، با این حال اگر اشتباهی از جانب بازیکنان بارسا رخ دهد شرایط پیچیده خواهد شد.

روشی که رونالدو را از جریان این دیدار خارج کند وجود دارد؟

بارسلونا با حفظ توپ نه تنها خطر رونالدو که خطر مادرید را کاهش می‌بخشد، بارسا باید به سبک خودش پا به این دیدار بگذارد.

پیش بینی شما؟

امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم تا تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند و بارسلونا در نهایت برنده این دیدار باشد.فکر می‌کنم بارسلونا با حساب ۳-۱ برنده این دیدار باشد، با توجه به تجربه‌ای که دارم، هرگاه این تصور وجود داشته است که بارسا به راحتی برنده خواهد بود، برای پیروزی در آن دیدار سختی بسیاری کشیده‌ایم.

آیا می‌توانید مسی را خارج از بارسلونا تصور کنید؟

به عنوان یک هوادار و یک دوست باید بگویم نمی توانم مسی را خارج از بارسلونا تصور کنم، امیدوارم لئو سال‌های زیادی در بارسلونا بماند چراکه بارسلونا بهترین تیم برای او است و او در این باشگاه خوشحال است. مسی هنوز یک سال و نیم دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و بهتر است به زمان حال فکر کنیم، احساس می‌کنم مسی سال‌های زیادی در بارسلونا خواهد ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج