adexo3
۴۳۴۱۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روبرتو کارلوس: رونالدو بهترین بازیکن جهان است

مدافع پیشین تیم فوتبال رئال مادرید تاکید کرد هیچ شک و شبهه ای نباید نسبت به جایگاه رونالدو به عنوان بهترین بازیکن جهان وجود داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از ال پاییس، در دیدار امشب رئال مادرید و بارسلونا، دو تن از بهترین بازیکنان فوتبال جهان در ۱۰ سال اخیر یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برابر هم به میدان خواهند رفت تا در آستانه برگزاری مراسم بهترین های فوتبال جهان مقابل هم قرار گرفته باشند.

روبرتو کارلوس درباره رونالدو گفت: به نظر من نباید هیچ بحثی درباره بهتر بودن رونالدو وجود داشته باشد. رونالدو بدون شک بهترین بازیکن جهان است. او در حالی پا به این بازی می‌گذارد که با ۱۰ گل زده در این فصل لالیگا، بهترین گلزن لیگ اسپانیا محسوب می شود. او شانس اصلی برای برنده شدن توپ طلا است. رونالدو در لالیگا و یورو ۲۰۱۶ نیز فوق العاده ظاهر شد و توانست آمار خوبی به جا بگذارد.

کارلوس که چهار قهرمانی در لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با رئال مادرید کسب کرده است، درباره کریستیانو رونالدو گفت: صحبت کردن درباره رونالدو آسان است چراکه او خیلی راحت بهترین فوتبالیست جهان است. او بازیکن خیلی بزرگی است و مردم و منتقدان همواره درباره وی صحبت می کنند. رونالدو بهترین بازیکن جهان است، هنوز! او فصل گذشته به اندازه کافی گلزنی کرد و برای توپ طلا، همین آمار کافی است. او در سطحی بالاتر از بقیه بازیکنان زندگی می کند و به واقع، شایسته دریافت عنوان بهترین بازیکن جهان در این سال است. او در چند سال اخیر به خوبی ثبات داشته است و توانسته سطح بالای خود را نگه دارد.

رونالدو فصل قبل در ۴۸ دیدار برای رئال مادرید موفق شد ۵۱ گل به ثمر برساند. ۱۲ گل او در لیگ قهرمانان به ثمر رسید تا به تیمش کمک کند به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج