adexo3
۴۳۴۱۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عشوری: از دست دادن صدرنشینی مهم نیست

هافبک مصدوم تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که از دست دادن صدرنشینی در این مقطع از فصل زیاد مهم نیست.

خبرگزاری تسنیم: سینا عشوری در خصوص عیادتی که مدیرعامل تراکتورسازی از او داشته است، اظهار داشت: باید از محبت سردار آجورلو و همراهانش تشکر کنم و خوشحالم که آنها مرا از یاد نبرده‌اند. امیدوارم اگر در سال آینده برای تراکتورسازی بازی کردم، بتوانم این غیبت را جبران کرده و هواداران را خوشحال کنم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است قرارداد او برای فصل آینده تمدید شود یا خیر، تأکید کرد: آقای آجورلو از قبل در این خصوص با من صحبت کرده بود. او چند روز پیش هم گفت که قرار است قراردادی تنظیم شود و من آن را امضا کنم.

وی با اشاره به تساوی تراکتورسازی مقابل پدیده و از دست دادن صدرنشینی در لیگ برتر گفت: تراکتورسازی متأسفانه در این بازی از فرصت‌های گلزنی استفاده نکرد و از طرفی باد هم در جریان بازی تأثیر منفی داشت. با این حال من معتقدم از دست دادن صدرنشینی مهم نیست و در این هفته مدام جای تیم‌ها در جدول عوض می‌شود. صدرنشینی فقط در هفته آخر مهم است و برای قهرمانی هم اصلی‌ترین رقیب ما پرسپولیس است.

عشوری در واکنش به حرف‌های امیر قلعه‌نویی که گفته است برخی از بازیکنان تراکتورسازی خودخواهانه بازی کردند، تصریح کرد: به هر حال امیرخان نفر اول تیم است و حرف‌های او درست است. او به خوبی روی تیمش اشراف دارد و حرفی نمی‌زند که واقعیت نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج