اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۴۳۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تیم نوری پس از هفته ها برد

هفته سیزدهم بوندس لیگا عصر شنبه ادامه یافت.

وبسایت نود: هفته سیزدهم بوندس لیگا روز جمعه با برتری بایرن مونیخ در زمین ماینتس آغاز شد. عصر شنبه و در حساس ترین بازی هفته دورتموند موفق شد در زیگنال ایدونا پارک ۴-۱ مونشن گلادباخ را شکست دهد.

در یکی دیگر از بازی های این هفته وردربرمن در وزر اشتادیون میزبان اینگول اشتات بود و در پایان با نتیجه ۲-۱ این تیم را شکست داد و ۱۱ امتیازی شد. در این بازی ماکس کروزه و فین بارتلس برای برمن گلزنی کردند. شاگردان نوری پس از ۴ باخت متوالی به این برد رسیدند.

وولفسبورگ در این هفته شکست دیگری را تجربه کرد و در حالی که ۲-۱ از هرتا برلین جلو افتاده بود در پایان با نتیجه ۳-۲ مغلوب این تیم شد. گل ها وولفسبورگ را بورخا مایورال و پاول زیگوئن به ثمر رساندند و در آنسو پلاتنهارت، اسواین و کالو برای هرتا برلین گلزنی کردند.

بایر لورکوزن دوباره در کسب برد ناکام ماند. این تیم که میزبان فرایبورگ بود با گل هابرر از حریف عقب افتاد اما چالهان اوعلو در دقیقه ۶۰ گل مساوی را به ثمر رساند. در لحظات پایانی بازی چیچاریتو با از دست دادن پنالتی شانس کسب ۳ امتیاز را از شاگردان اشمیت گرفت.

هوفنهایم هم دست به کار بزرگی زد و با ۴ گل در راین نیکر آرنا، کلن را شکست داد. گل های هوفنهایم در این بازی را واگنر (۲)، تولیان و مارک اوت به ثمر رساندند. با این نتیجه هوفنهایم تا پایان هفته سیزدهم بدون شکست باقی ماند و با کسب ۲۵ امتیاز در مکان چهارم جدول ایستاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج