۴۳۴۵۴۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

راهکار جدید برانکو برای حل مشکل گلزنی پرسپولیس

برانکو دیروز را به انتظار برای تماشای ال‌کلاسیکو گذراند و پیش‌بینی‌‌اش هم پیروزی رئال مادرید بود: «هوادار رئال هستم و مودریچ و کواچیچ دو بازیکنی که مربی آنها بودم، در این تیم بازی می‌کنند.

ایران ورزشی: برانکو دیروز را به انتظار برای تماشای ال‌کلاسیکو گذراند و پیش‌بینی‌‌اش هم پیروزی رئال مادرید بود: «هوادار رئال هستم و مودریچ و کواچیچ دو بازیکنی که مربی آنها بودم، در این تیم بازی می‌کنند. من پیش‌بینی می‌کنم که رئال مادرید ۳ بر ۲ بارسلونا را شکست می‌دهد.» اینها را سرمربی کروات پرسپولیس بعد از پیروزی ذخیره‌های تیمش در بازی دوستانه برابر مقاومت به زبان آورد و گفت تنها راهکارش برای رفع مشکل گلزنی پرسپولیس تمرین، تمرین و فقط تمرین است و خودش امیدوار که با اعتماد به همین مهاجمان گل‌نزن، این مشکل را از سر بگذراند.

«هوادار رئال هستم و مودریچ و کواچیچ دو بازیکنی که مربی آنها بودم، در این تیم بازی می‌کنند. من پیش‌بینی می‌کنم که رئال مادرید 3 بر 2 بارسلونا را شکست می‌دهد.» اینها را سرمربی کروات پرسپولیس بعد از پیروزی ذخیره‌های تیمش در بازی دوستانه برابر مقاومت به زبان آورد و گفت تنها راهکارش برای رفع مشکل گلزنی پرسپولیس تمرین، تمرین و فقط تمرین است و خودش امیدوار که با اعتماد به همین مهاجمان گل‌نزن، این مشکل را از سر بگذراند.

خوب است که پرسپولیس به بردن عادت کرده اما به نظر می‌رسد برای برنده شدن هم به حداقل‌ها راضی هستید.
بازی با مقاومت یک بازی تمرینی بود و ما غیر از گلزنی اهداف دیگری هم داشتیم. قرار است هر هفته یک بازی تمرینی داشته باشیم تا هم ضعف‌های تیم را برطرف کنیم و هم بازیکنانی که در لیگ کمتر به میدان می‌روند، فرصت بازی پیدا کنند. البته قبول دارم که متاسفانه همچنان از موقعیت‌هایمان استفاده نمی‌کنیم و به همین خاطر گاهی عدم اطمینان در زمین به وجود می‌آید و بازیکنان عصبی می‌شوند اما مهم سه امتیاز بود که گرفتیم.
اما شاید اگر ساسان انصاری را نگه می‌داشتید، این همه موقعیت هم از دست نمی‌رفت!
به انصاری تبریک می‌گویم. او بازیکن خوب و پسر بسیار خوبی است و کیفیت خودش را نشان داده. ساسان در پرسپولیس موقعیت خاصی داشت و خودش تصمیم به رفتن گرفت.
یعنی اصلا بابت از دست دادن او ناراحت نیستید؟
این مساله تمام شده و دیگر به آن فکر نمی‌کنم. من حتی به بازی قبلی‌مان هم فکر نمی‌کنم و فقط آنالیز کوچکی از آن بازی خواهیم داشت تا ضعف‌هایمان را برای بازی بعدی جبران کنیم.
فکر نمی‌کنید پرسپولیس در شرایط فعلی بیشتر از هر چیز به یک روانشناس نیاز داشته باشد؟
بهترین روانشناس تمرین، تمرین، تمرین و ‌تکرار، تکرار و تکرار است. بهترین کار، تمرین کردن است.
درست است اما با این همه موقعیتی که پرسپولیس از دست می‌دهد، نگران نیستید که مثل فصل پیش این بار هم به خاطر تفاضل گل قهرمانی را از دست بدهید؟
فکر می‌کنم امسال قانون به شکلی دیگر است و در صورت تساوی امتیازها، قهرمان را بازی رودررو مشخص می‌کند. البته شما حق دارید. ما خیلی کم گل می‌زنیم و شانس‌هایمان را به راحتی از دست می‌دهیم اما من همچنان منتظرم تا مهدی طارمی به شرایط ایده‌آلش برگردد.
گویا قرار است در نیم‌فصل طیبی و زهیوی را از استقلال خوزستان به پرسپولیس بیاورید؛ همینطور است؟
قصد تقویت تیم را داریم اما اینکه قرار است کدام بازیکن را از کجا بگیریم، به طور صد درصد به ما مربوط نمی‌شود.
پرسپولیس در این فصل از اشتباه‌های داوری هم خیلی ضربه خورد؛ نگران نیستید که در ادامه فصل این موضوع برای‌تان مشکل‌ساز شود؟
بله، حق با شماست. من هم نگرانم و اینطور که شنیدم، بازی ما با ماشین‌سازی اولین قضاوت داور این بازی در لیگ برتر بود که این موضوع واقعا من را متعجب کرده. این داور در بازی ما با ماشین‌سازی دو اشتباه کرد. اول در اعلام پنالتی در حالی که بازیکن حریف در آفساید بود و دومین اشتباهش هم این بود که خطا پشت محوطه اتفاق افتاد. دیگر به خطا روی پریموف اشاره نمی‌کنم. چنین اشتباه‌هایی به خاطر کم‌تجربگی پیش می‌آید و جالب اینکه همه اشتباه‌های اینچنینی هم به ضرر پرسپولیس است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علیپور کیفیت تیم رو پایین آورده، اگه علبپور نیمکت نشین بشه مشکل پرسپولیس حل میشه. طارمی هم در کنار پریموف و عالیشاه به اوج برمیگرده

    • بدون نام

      بد بخت علیپور فشار روش زیاده وگر نه بازیکن خیلی خوبیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج