جاباما
۴۳۴۵۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمجید سیمئونه از شیوه بازی تیم حریف

سرمربی اتلتیکومادرید تساوی خانگی برابر اسپانیول را نتیجه ای عادلانه‌ای دانست و تیم حریف ستایش کرد.

خبرگزاری ایسنا: اتلتیکومادرید در هفته چهاردهم رقابت های لالیگا از اسپانیول پذیرایی کرد که این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیگو سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوب و زیبایی بود. اسپانیول در کارهای دفاعی بسیار خوب ظاهر شد. تلاش زیادی کردیم تا از دفاع چند لایه حریف عبور کنیم اما موفق نشدیم و دروازه دو تیم بسته نگه داشته شد. در نیمه دوم دو تیم فرصت های را روی دروازه ها خلق کردند. هر تیمی کوچک ترین اشتباهی را مرتکب می شد، بازنده می شد. تساوی نتیجه ای عادلانه برای این دیدار بود.

سیمئونه درباره تساوی رئال و بارسلونا در ال کلاسیکو گفت: هنوز تا پایان لیگ بازی‌های زیادی باقی مانده و زود است که درباره قهرمان سخن به میان آید. همه تیم ها کار سختی پیش‌رو دارند. هر تیمی که تلاش و مقاومت بیشتری از خود نشان بدهد، شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت. نهایت تلاش خود را برای پیروز شدن در این دیدار به کار گرفتیم. وقتی تیمی تا این اندازه در کارهای دفاعی خوب ظاهر می شود و اجازه نمی دهد دروازه اش باز شود باید به آنها تبریک گفت. باید به اسپانیول تبریک گفت. آنها بسیار خوب بازی کردند.

سرمربی اتلتیکومادرید درباره ناکامی آنتوان گریزمان در گلزنی گفت: او با وجود آنکه موفق به گلزنی نشد اما در شرایط خوبی به سر می برد. گریزمان بازیکنی بسیار باهوش است و دستورات کادر فنی را به خوبی در میدان انجام می دهد. از این بازیکن می خواهم آرامش خود را حفظ کند.

اتلتیکومادرید با این تساوی در رده چهارم جدول رده بندی باقی ماند تا اختلاف این تیم با رئال مادرید صدرنشین همچنان ۹ امتیاز باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج