۴۳۴۶۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دو پیشنهاد قطری برای ستاره تراکتورسازی

در روزهایی که ستاره ملی پوش تراکتورسازی به شاه ماهی نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شده است احتمال این که این بازیکن به جمع لژیونرهای قطری بپیوندد بسیار بیشتر از قبل به نظر می رسد.

ورزش سه: امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی در آخرین مصاحبه خود پیرامون شرایط سروش رفیعی مدعی شد اگر این بازیکن در ایران بمان قطعا در تراکتورسازی توپ خواهد زد مشخص بود از برنامه های شاگردش برای حضور احتمالی در خارج از ایران و جمع لژیونرها بی خبر نیست جایی که گفته می شود رفیعی با دو پیشنهاد وسوسه کننده از سوی دو باشگاه قطری روبرو شده و بدش نمی آید در نیم فصل راهی آن سوی آب های خلیج فارس شود.

سروش رفیعی با توجه به اتمام دوران خدمت سربازی اش تنها تا پایان نیم فصل یعنی سه بازی دیگر با تراکتورسازی قرارداد دارد و در چند هفته گذشته هرگاه با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شده به نحوی از دادن پاسخ نهایی طفره رفت تا این که شنیده شد دو باشگاه قطری از مدت ها قبل پیشنهادات خود را برای در اختیار گرفتن این بازیکن ارائه داده و مبلغی وسوسه کننده که سودی بالغ بر سه تا ۴ میلیارد تومان برای این هافبک خلاق در پی دارد به او پیشنهاد داده اند.

از الغرافه و ام صلال به عنوان دو مشتری خارجی حال حاضر سروش رفیعی نام برده می شود ضمن این که در بازار داخلی نیز مدت هاست جنگ های پنهانی میان باشگاه های سرشناس برای صید این شاه ماهی رقم خورده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج