۴۳۴۸۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس ناپلئونی تا قهرمانی می‌رود؟

پرسپولیس با شیوه اقتصادی بر صدر جدول تکیه زده اما می داند که اگر فرصت سوزی ها را تصحیح نکند ممکن است نتواند تا اوج برود و قهرمان لیگ برتر شود.

خبرگزاری مهر: بردهای ناپلئونی پرسپولیس و طرح اقتصاد مقاومتی فوتبالی که این تیم این روزها ارائه می کند، پرسپولیس را به صدر جدول رسانده و البته هواداران این تیم را خوشحال کرده است.

این اتفاق اما اصلا بد نیست. در واقع برانکو با فرصتی که در پرسپولیس داشته است طرح آزمون و خطایی ایجاد کرده که حالا تیمش را نه بی کله که با مغز به میدان می فرستد و اصول قهرمان شدن را رعایت می کند. پرسپولیس سال گذشته به ویژه در آخرین روزهایش رنگ تهاجم زیبایی را به چمن پخش می کرد و همه را سر شوق آورده بود اما امسال پرسپولیس نه مثل پلنگ زخمی که چون شیر کمین کرده حریف را شکار می کند و این اصلا بد نیست.

در واقع برانکو ریسک را پایین آورده و از فرمول قهرمان شدن استفاده می کند نه از فرمول بازی زیبا. اولین موضوع مهم برای همه تیم هایی که قهرمانی می خواهند، این است که ابتدا گلی دریافت نکنند و بعد به سمت گلزنی خیز بردارند. این همان فرمول کی روش است، همان فرمول که آلمان را قهرمان دنیا کرد. همان فرمول که بایرن و رئال و بارسا را قهرمان می کند.

البته برانکو می داند که تیمش در حال فرصت سوزی است، او می داند که با این همه فرصت سوزی هر چقدر هم که در دفاع فوق العاده باشد، ممکن است در یک فرصت و یک روز، جام را بدهد. او باید مشکل طارمی را حل کند یا اینکه جانشینی برای او بیابد.

این روش اگرچه مطمئن تر از سال قبل است اما به دلیل فرصت سوزی ها هنوز خطر احساس می شود چرا که در این سیستم بازی باید مهاجمانی شش دانگ داشته باشد تا موفق بشوید و طارمی این روزها دو یا سه دانگ از شش دانگ را کم دارد و فرصت ها را از دست می دهد.

برانکو با همه این موارد اما قابل تحسین است، او در عرض یک سال و نیم هفت ملی پوش به تیم ملی ایران معرفی کرده و تقریبا هر کسی که شاگرد او می شود به تیم ملی هم می رسد مگر اینکه در پستش لژیونر هایی مثل آزمون یا قوچان نژاد باشند.

درهر صورت باید تاکید کرد که پرسپولیس با برطرف کردن فرصت سوزی هایش، می تواند جام را ببرد اما اگر این نقیصه همچنان با این تیم طی طریق کند بعید نیست حسرت سرخ ها ده ساله شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج