۴۳۵۳۴۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کلوپ: باختن وقتی با ۳ گل جلو هستید افتضاح است

سرمربی لیورپول از باخت ۴ بر ۳ برابر بورنموث ابراز ناراحتی کرد اما تاکید کرد تیمش می‌تواند فاصله تا صدر را جبران کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از ساکرنت، لیورپول در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس در زمین بورنموث در حالی که با نتیجه ۳ بر یک پیش بود، شکست را پذیرفت و با نتیجه ۴ بر ۳ به این تیم باخت.

یورگن کلوپ در نشست خبری خود بعد از این باخت غیرمنتظره گفت: همه ما از اتفاقاتی که در این دیدار رخ داد ناراحت هستیم. افتضاح بود. باید پیروز از زمین خارج می شدیم. قطعا شایسته برد مقابل بورنموث بودیم ولی بازی را رها کرده و ساکن بازی کردیم. این اشتباه ماست که واقعا بد بود. این یک سه امتیاز بود که از دست رفت نه بیشتر از آن. این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهند. شما در ماه دسامبر قهرمان نمی شوید یا سقوط نمی‌کنید. بعد از آنکه با دو گل از حریف پیش افتادیم فکر کردیم بازی تمام است. پنالتی بدی به حریف دادیم ولی در ادامه تمرکز خود را از دست دادیم. گل دوم بسیار بچگانه بود و می‌توانستیم به راحتی مانع آن شویم. البته بر این باور هستم که دروازه‌بان ما توپ را در اختیار خود داشت و بازیکن حریف روی او خطا انجام داد و داور باید گل را مردود اعلام می‌کرد. بعد از گلی که دریافت کردیم تمرکز خود را از دست دادیم. هیچ واکنشی برای جبران نداشتیم. باورم نمی‌شود که به این راحتی گل بخوریم. باید در خط دفاعی عملکرد بهتری از خود نشان بدهیم. بازیکنان لیورپول بسیار کم تلاش بودند و از روحیه جنگندگی سابق برخوردار نبودند.

سرمربی آلمانی لیورپول ادامه داد: اینکه الان همه لوریس کاریوس (دروازه‌بان لیورپول) را مقصر بدانند، راحت است ولی من اینطور فکر نمی کنم. او روز سختی را داشت و نیاز به ریکاوری دارد. انتظارات از کاریوس بالاست و او باید این موضوع را در بازی های خود نشان بدهد. به او کمک خواهیم کرد تا بتواند از این مقطع سخت عبور کند. حالا هر سه روز یکبار باید بازی کنیم و باید خودمان را هر هفته ثابت کنیم. این خیلی مهم است. بازی‌های ژانویه در تعیین سرنوشت تیم ها بسیار مهم است و ما نیز نمی خواهیم این فرصت را از دست بدهیم. فاصله زیادی تا صدر جدول نداریم و می توانیم این فاصله را جبران کنیم. نباید عجله کنیم. بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و ما با خودباوری می توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

لیورپول با این شکست در امتیاز ۳۰ باقی ماند و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به سیتی در رده سوم و پشت سر چلسی و آرسنال باقی ماند. بورنموث اما ۱۸ امتیازی شد به رده دهم جدول رده بندی صعود کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج