adexo3
۴۳۵۴۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فلینی، بمب ساعتی تیم مورینیو

هافبک شیاطین سرخ در حالی که به شدت به برد نیاز داشتند وارد زمین شد و باعث تغییر نتیجه به ضرر تیمشان شد.

ورزش سه: بعد از چهار بازی خانگی اخیر که منچستر یونایتد فوتبال خوبی در مقابل حریفان ارائه می داد و تنها به خاطر از دست دادن فرصت های گلزنی زیاد، برد را با تساوی عوض می کردند به نظر می رسید طرفداران یونایتد با برد محتملی که تا آخرین لحظات در مقابل اورتون به دست آمده بود، بعد از مدت ها نفس راحتی بکشند.

اما با پنالتی لحظات پایانی که مروان فلینی تقدیم اورتون کرد زحماتی که در طول این بازی سخت و نفسگیر کشیده بودند را بی ثمر و روز ناامید کننده ای را برای منچستر یونایتد رقم زد.

در حالی که بازیکنان اورتون بسیار جنگنده ظاهر شدند، چیزی نمانده بود که یونایتد با گل عجیب و غریب زلاتان ابراهیمویچ به سه امتیاز بازی دست پیدا کند. گلی که زلاتان در آخرین لحظات نیمه اول به ثمر رساند مثال نقضی بود در مقابل منتقدینی که معتقدند او دیگر فروغ گذشته را ندارد.

روی پاس به جلوی آنتونی مارسیال، زلاتان زودتر از مارتن استکلنبرگ به توپ رسید و آن را از بالای سر دروازه بان هلندی اورتون طوری به سمت دروازه فرستاد که ابتدا به تیر افقی، بعد به تیر عمودی برخورد کرد و بعد از فرود به روی خط، قبل از اینکه با تکل رامیرو فونس موری دور شود، وارد دروازه شد.

اما به لطف فلینی این گل زلاتان هم مانند بسیاری از گل های یونایتد در این فصل کم اثر شد. بازیکن بلژیکی منچستری ها در پنج دقیقه پایانی وارد زمین شد و در اولین اقدام قابل ذکرش با عکس العمل کندی که در مقابل ادریسا گه‌یه داشت او را نقش زمین کرد. این دومین پنالتی ای بود که فلینی در این فصل تقدیم حریفان یونایتد می کند و فقط فیل جاگیلکا مدافع اورتون از اون بیشتر پناتی مرتکب شده است. او ششمین کارت زردش را هم دریافت کرد که با توجه به اینکه فقط یازده بازی انجام داده آمار خوبی نیست.

لیتون بینز در حالی از روی نقطه پنالتی حساب کار را مساوی کرد که مورینیو در این اندیشه بود که چگونه یونایتد را به پیروزی برساند و تصمیم گرفت که یک بمب ساعتی را به جای هنریک مخیتاریان که باز هم موثر ترین بازیکنش در میدان بود، وارد بازی کند!

خبر های بد به همین جا ختم نمی شوند، با ضربه پشت پایی که زلاتان در اوایل بازی به سیموس کولمن مدافع اورتون زد احتمال محرومیتش زیاد خواهد بود. مارکوس روخو هم با تکل دو پایی که بر روی گه‌یه داشت مستحق اخراج مستقیم و محرومیت بود و خوش شانس بود که مایکل اولیور تنها به او یک کارت زرد داد.

با وجود تمام این وقایع یونایتد در آستانه کسب سه امتیاز بود که فلینی با خطای بی دلیلی که انجام داد جواب اعتماد مورینیو را داد و باز هم مانند هفته های گذشته دست منچستر یونایتد از دسترسی به برد کوتاه ماند. باید دید چند اتفاق اینچنینی دیگر باید رخ دهد تا یونایتدی ها قبول کنند که دیگر امیدی به قرار گرفتن در جمع چهار غول فوتبال جزیره ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج