adexo3
۴۳۵۶۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ذوالفقاری: بازی با استقلال برای ما ۶ امتیازی است

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه سروش رفیعی در این تیم خواهد ماند، گفت: بازی با استقلال برای ما ۶ امتیازی است.

خبرگزاری مهر: ایوب ذوالفقاری درباره دیدار این هفته تیم تراکتورسازی مقابل استقلال تهران در لیگ برتر گفت: هر بازی حساسیت خودش را دارد. طبیعی است که هر دو تیم می خواهند برنده باشند. ما نیاز به سه امتیاز بازی داریم و برای پیروزی به تهران می آییم.

وی تاکید کرد: بازیکنان ما شرایط خوبی دارند. هرچند در بازی قبل مقابل پدیده دو امتیاز را از دست دادیم. در آن مسابقه انگار یک نفر سانتر تیم پدیده را گرفت و توپ را توی دروازه ما برد! به هر حال بازیکنان دیگر به مسابقه قبل فکر نمی کنند و دنبال برد در بازی این هفته هستند.

سرپرست تراکتورسازی درباره حواشی احتمالی بازی با استقلال و برخوردهای حساس تصریح کرد: دلم می خواهد این بازی بدون حاشیه تمام شود. این حساسیت ها هم همیشه بوده. مهم این است که همه ایرانی هستیم. امیر قلعه نویی یک زمان برای استقلال زحمت کشیده و حالا در تراکتورسازی مشغول کار است. حتی وقتی شما با برادر خودتان هم فوتبال بازی می کنید، دوست دارید برنده باشید چه برسد به لیگ برتر. این مسابقه برای ما با توجه به شرایط ۶ امتیازی است.

ذوالفقاری با بیان اینکه محمد ایرانپوریان صد درصد به بازی با استقلال می رسد، درباره میزان احتمال جدایی سروش رفیعی از تراکتورسازی در نیم فصل، گفت: رفیعی در تراکتورسازی می ماند. من از این بازیکن نشنیدم که بخواهد از تراکتورسازی برود.

وی در ادامه در خصوص تداوم حاشیه های کرار جاسم و نارضایتی امیر قلعه نویی از این بازیکن بعد از دیدار با پدیده، گفت: بازیکن یک روز در شرایط خوب است و یک روز در شرایط بد! ممکن است دوری از خانواده هم روی بازیکنان اثر بگذارد! به هر حال کرار تمریناتش را مرتب انجام می دهد و هیچ حاشیه سازی نداشته است. اگر هم قلعه نویی از وی انتقاد کرده، طبیعی است چون انتظار داشت به عنوان بازیکن جایگزین عملکرد بهتری داشته باشد.

سرپرست تراکتورسازی در پایان در خصوص احتمال انتقال احمد نور اللهی و امید عالیشاه دو بازیکن پرسپولیس به تراکتورسازی برای گذراندن دوران خدمت سربازی، گفت: من در جریان این موضوع نیستم و اطلاعاتم در حد مطالبی است که در رسانه ها می خوانم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج