۴۳۵۷۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عنایتی: امیدوارم استقلال - تراکتور تبدیل به خار نشود

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: وضعیت خطرناکی داریم و باید از پایین جدول فاصله بگیریم.

کاپ: رضا عنایتی در خصوص شرایط این روزهای صبا و حضور این تیم در بین کاندیداهای سقوط اظهار داشت: آنهایی که وضعیت صبا را خطرناک توصیف می‌کنند، حق دارند این حرف را بزنند.ما در چند بازی خوب نتیجه نگرفتیم و مصدومیت ها و محرومیت‌ها به تیم لطمه زد و در خیلی از بازی‌ها اخراجی دادیم.از طرفی تیم با مشکل بی پولی هم روبرو است و همه چیز دست به دست هم داد تا شرایط خاصی در تیم ما ایجاد شود.

مهاجم صبا افزود: ما شرایط خطرناکی داریم و باید از اینجای جدول فاصله بگیریم.به آیند هم امیدوار هستیم و پتانسیل این را داریم که نتایج خوبی بگیریم.آقای مرفاوی هم با بازیکنان حرف زده و به همه روحیه و انگیزه داده که در ادامه همه چیز را تغییر دهیم.بچه ها هم باید موقعیت حساس تیم را درک کنند.

وی در خصوص بازی با سپاهان گفت: بازی بسیار سختی در اصفهان داریم.سپاهان نتایج زیاد خوبی نگرفته و چون توقعات از ویسی بالا است کار آنها سخت‌تر شده است.سپاهان می خواهد ۳ امتیاز را از ما بگیرد ولی باید با نهایت تلاشمان بازی کنیم تا امتیاز بگیریم.امیدوارم بچه‌ها روز خوبی داشته باشند.

عنایتی درباره تقابل استقلال با تراکتورسازی که به عقیده خیلی‌ها بهترین بازی هفته خواهد شد گفت: خیلی از بازی‌ها می‌تواند گُل بازی‌های هفته باشد اما متاسفانه به حاشیه کشیده شده و تبدیل به خار می‌شود.امیدوارم بازی استقلال و تراکتور تبدیل به خار نشود.مردم دوست دارند در استادیوم فوتبال ببینند نه اینکه شاهد تنش و حاشیه باشند.هر فردی اگر از دیگری بدش می آید دلیلی ندارد کار خاصی انجام دهد و باید سرش به کار خودش باشد.امیدوارم این بازی بدون حاشیه باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج