اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۵۹۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

امری: تنها به پیروزی و صدرنشینی فکر می‌کنیم

سرمربی پاری‌سن ژرمن تاکید کرد، تیمش در دیدار پایانی خود در مرحله گروهی تنها به دنبال پیروز و صعود به عنوان تیم صدرنشین است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از DPA، در یکی از دیدارهای حساس دور برگشت هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پاریسن ژرمن در «لودوگورتس» پذیرایی خواهد کرد.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که نماینده فرانسه با ۱۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارد و برای صعود به عنوان تیم نخست به دور بعد نیاز به پیروزی در آخرین بازی خود دارد.

«امری» در نشست خبری قبل از بازی گفت: بله هدف ما این است که به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کنیم و باید در این دیدار به پیروزی برسیم. داشتن اعتماد به نفس فاکتور نخست پیروزی در هر دیداری است. ما چند روز پیش شکست سنگینی را متحمل شدیم، اما نباید اجازه بدهیم که اثرات این شکست در دیدار فرداشب ما تاثیر داشته باشد.

امری: تنها به پیروزی و صدرنشینی فکر می‌کنیم

او ادامه داد: باید آنچه را که در گذشته اتفاق افتاده فراموش کرد و به چیزهای جدید فکر کرد. فراموشی ضروری ترین چیزی است که الان به آن نیاز داریم. اطمینان دارم که بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می‌برند و آماده دیدار برابر نماینده بلغارستان هستند. هر دیداری نسبت به دیدار قبل متفاوت است. در شرایط خوبی به سر می‌بریم.

«امری» در پایان سخنان خود درباره وضعیت آسیب‌دیدگی بازیکنان تیمش گفت: پاستوره و ادریان رابیوت به خاطر آسیب‌دیدگی به این دیدار نمی رسند. وضعیت تیاگو هنوز مشخص نیست.

پاری سن ژرمن در این چند سال اخیر همواره به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کرده است اما در صورت پیروزی برابر «لودوگورتس» به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود خواهد کرد. آرسنال هم با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم جای دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج