اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۶۰۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دیدار سرنوشت ساز

پیروزی برابر تراکتورسازی برای استقلال و منصوریان اهمیت زیادی دارد، شاید حتی اهمیتی نزدیک به پیروزی در داربی.

وطن امروز: پیروزی برابر تراکتورسازی برای استقلال و منصوریان اهمیت زیادی دارد، شاید حتی اهمیتی نزدیک به پیروزی در داربی. در هفته‌های ابتدایی رقابت‌های لیگ با نتیجه نگرفتن‌های استقلال زمزمه‌ها درباره اخراج منصوریان هم آغاز شد اما منصوریان با ارائه یک بازی حساب‌شده توانست برابر تیم آماده برانکو در هفته ششم یک تساوی با ارزش بگیرد تا هم گمانه‌زنی‌ها درباره اخراج او و بحرانی بودن وضعیت استقلال پایان یابد و هم ارزش و محبوبیت او بین استقلالی‌ها بیشتر شود. منصوریان در واقع با کشیدن ترمز تیم برانکو، ثابت کرد می‌تواند در بازی‌های مهم نتیجه بگیرد.
حالا او یک بازی حساس دیگر هم پیش رو دارد و باید تیمش را برابر تراکتور بسیار آماده به زمین بفرستد، تراکتوری که هدایت آن را امیر قلعه‌نویی برعهده دارد. البته شرایط استقلال اکنون نسبت به زمان داربی خیلی بهتر شده است و آبی‌پوشان اکنون با ۱۸ امتیاز تا رده پنجم جدول هم بالا آمده‌اند. با این حال، پیروزی برابر تراکتور از ۲ جهت برای استقلال و منصوریان از اهمیت خاصی برخوردار است. از یک طرف، استقلال با پیروزی برابر تراکتور ثابت می‌کند چیزی از بالانشین‌های لیگ کم ندارد و حتی در صورت گرفتن ۳ امتیاز می‌تواند خود را به عنوان یک مدعی معرفی کند.
از طرف دیگر، پیروزی برابر تراکتور برای منصوریان و استقلالی‌ها یک اهمیت دیگر هم دارد و آن شکست دادن امیر قلعه‌نویی است. سرمربی استقلال چه بخواهد و چه نخواهد با قلعه‌نویی مقایسه می‌شود و منصوریان اگر می‌خواهد ثابت کند که در مقابل پرافتخارترین مربی لیگ چنته‌اش خالی نیست، باید به چیزی غیر از پیروزی نیندیشد. البته نتیجه تساوی برابر تیم آماده تراکتور هم برای استقلال بد نیست اما آبی‌پوشان اگر می‌خواهند خود را به عنوان یک تیم بلندپرواز و مدعی در این فصل رقابت‌ها معرفی کنند باید به فکر کسب ۳ امتیاز باشند.
ترس منصوریان از حرکات احساسی کاپیتان تیمش
امیر قلعه‌نویی استاد جنگ روانی در کنار زمین است. او فصل قبل با تراکتورسازی به تهران آمد و موفق شد با شکست دادن تیم مظلومی، شانس‌های قهرمانی آنها را به حداقل برساند و همین پیروزی و همچنین رفتارش کناره میدان با واکنش شدید رحمتی مواجه شد. منصوریان می‌داند که رحمتی شاید مجددا از کوره در برود و به قلعه‌نویی معترض شود از این رو کارهای روانی را زودتر شروع کرده است. نگرانی سرمربی استقلال از تقابل رحمتی و قلعه‌نویی باعث شده او به دنبال راهکاری برای حل این اختلافات باشد. حاشیه‌های دیدار اواسط اردیبهشت‌ماه سال جاری استقلال و تراکتورسازی، آبی‌پوشان تهرانی را از قهرمانی در لیگ برتر دور کرد تا علیرضا منصوریان در فاصله کمتر از یک هفته تا بازی با تراکتورسازی نگرانی زیادی از تکرار این تقابل داشته باشد.
رحمتی و قلعه‌نویی که بعد از اتفاقات ۷ ماه گذشته در آزادی در مصاحبه‌هایی غیرمستقیم بارها از خجالت یکدیگر درآمده‌اند، در دیدار روز جمعه نیز در کانون توجهات قرار دارند و البته هر اتفاق ریز و درشتی می‌تواند دوباره کدورت میان آنها را تبدیل به حاشیه اصلی بازی کند. علیرضا منصوریان که با پشت‌سر گذاشتن روزهای سخت لیگ حالا به دنبال ورود به کورس قهرمانی است، اصلا قصد ندارد سرنوشتی مانند آنچه مظلومی تجربه کرد را تجربه کند و به همین دلیل برای حل این موضوع برنامه‌ریزی کرده است. البته منصوریان بخوبی می‌داند که آشتی رحمتی و قلعه‌نویی موضوعی دور از ذهن است و به همین دلیل به شکل دیگری، برنامه‌ریزی کرده است. سرمربی جوان استقلال در تمرین روز یکشنبه این تیم با مهدی رحمتی یک مسابقه ۲ نفره برگزار کرد و روز جمعه نیز در تمرین ریکاوری آبی‌ها بیش از هر فرد دیگری در کنار رحمتی قرار گرفت تا تمام توجه او را معطوف به موضوعات فوتبالی و تمرینات استقلال کرده باشد.
منصوریان که بخوبی از حساسیت این موضوع اطلاع دارد، با استفاده از دوستان مشترک خود با کاپیتان آبی‌ها، برای دروازه‌بان استقلال در خارج از تمرینات برنامه‌ریزی کرده تا رحمتی پیش از شروع مسابقه تحت تاثیر اختلافات و حاشیه‌های این رویارویی قرار نگیرد. منصوریان در گفت‌وگوهای خود بارها از رحمتی خواسته در جریان بازی تنها توجه خود را به بازی قرار دهد تا واکنش‌های احتمالی قلعه‌نویی موجب آغاز اختلافات و حاشیه‌ها در این بازی نشود. منصوریان امیدوار است با کنترل رفتارهای رحمتی در روزهای منتهی به این بازی، روز متفاوتی را برای دروازه‌بان خود رقم بزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج