adexo3
۴۳۶۲۳۴
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

معینی: من باشم، با هوادار بی حجاب عکس نمیگیرم

عضو هیات مدیره استقلال گفت: هیچ اختلافی بین زمانی و افتخاری نیست، البته اختلاف نظر هست اما اختلاف نه.

کاپ: مسعود معینی در خصوص شرایط استقلال قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: شرایط استقلال خوب است چون برد خوبی را مقابل صبا کسب کرد و از لحاظ روحی روانی قبل از این دیدار خیلی به نفع تیم شد. تراکتورسازی تیم پرمهره ای است و از بازیکنان خوبی برخوردار است اما استقلال هم نشان داده در بازی های بزرگ نتایج خوبی کسب می کند.

وی افزود: بازی استقلال حساس است اما این تیم به شرایط خوبش برگشته است. من احساس می کنم این تیم به هماهنگی خوبی رسیده است، در مقابل صبای قم بسیار جنگنده و با انگیزه ظاهر شدیم و تفاهم خوبی بین بازیکنان، کادر فنی و هیات مدیره رسیده است. اینها همه نکات مثبت برای بازی روز جمعه است. فکر نمی کنم اتفاقات زمان حضور مظلومی در بازی با تراکتورسازی بیفتد و ما شاهد یک بازی هیجان انگیز خواهیم بود.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه بازیکنان استقلال از وی بابت امضا نکردن چک بابت دریافت مطالبات خود ناراحت هستند تصریح کرد: بعد از فوت منصورخان امضای دوم چک ها به من محول شد. در جلسه هیات مدیره تصویب کرده بودیم که تمام امضاها باید مصوبه داشته باشد. آن چک ها را من آن لحظه امضا نکردم و بعد بهباشگاه رفتم و به من توضیح داده شد که در موردش مصوبه هیات مدیره نداشت. به همین آنها را امضا نکردم. البته از این پس دیگر چنین مساله ای به وجود نخواهد آمد.

وی افزود: قرار است از این به بعد وقتی آقای افتخاری امضای اول را زد به دلیل اعتماد هیات مدیره به ایشان بنده امضای دوم را در زیر برگه ها و چک ها انجام بدهم. البته این را هم بگویم من نمی دانستم که اگر قرار بود این چک ها را امضا نکنم پول از حساب باشگاه برداشته خواهد شد. اگر من اطلاع داشتم قرار است چنین اتفاقی بیافتد حاضر بودم درسم را هم در دانشگاه رها کنم و سریعا این چکها را امضا کنم.

معینی در خصوص این که گفته می شود رحمتی در آستانه بازی مقابل تراکتورسازی محروم خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدوارم این اتفاق نیفتد و مشکلی برای رحمتی پیش نیاید. فکر می کنم با حسن نیت این مساله رفع می شود. مسئول کمیته اخلاق دیشب در یک برنامه تلویزیونی خیلی خوب این مساله را توضیح داد و پیش بینی ام این است که اتفاقی برای رحمتی نخواهد افتاد.

وی درباره اینکه مدتی است هیات مدیره استقلال مصوباتش از درجه اعتبار ساقط است، بیان داشت: فکر می کنم وزیر محترم ورزش این مساله را پیگیری خواهد کرد و به زودی نفر پنجم را مشخص خواهد کرد.

معینی درباره حرکتی اعتصاب بازیکنان تیم جوانان استقلال تصریح کرد: مسائل تیم بزرگسال استقلال آنقدر زیاد شده که ما کمتر فرصت رسیدگی به تیم آکادمی را داشته باشیم اما قطعا برای سال بعد برنامه ریزی خواهیم کرد که آکادمی در آینده شکل خوبی به خود بگیرد و دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. فکر می کنم مربیان تیم های پایه ای ما باید کمی صبر بیشتری داشته باشند. تلاش می کنیم که این مسائل را رفع کنیم البته این را هم بگویم زمینی که در اختیار ماست هنوز کیفیت لازم را ندارد. فعلا فقط برای نگهداری آن هزینه می کنیم. اگر ورزشگاه امام رضا آماده شود خیلی از مشکلات ما حل می شود.

معینی درباره اینکه سرانجام شکایت نجف نژاد از وی به کجا انجامید اذعان داشت: آن مسائل در حال برطرف شدن است. فکر می کنم یک سوء تفاهم بین ما به وجود آمد، من به دادگاه مراجعه کرده و مطالبی را ارائه نمودم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه بازیکنان استقلال به خاطر عکس گرفتن با یک خانم هوادار در آستانه محرومیت هستند، اظهار داشت: نظر شخصی من این است که در این زمینه خود ورزشکاران باید رعایت کنند و ما باید این را بدانیم باید مراقب باشیم و وارد حاشیه نشویم. خیلی ها هستند که دوست دارند با چهره های معروف عکس بگیرند. من خودم به هیچ وجه حاضر نیستم با کسی که بی حجاب است عکس بگیرم.

وی درباره اختلاف بین زمانی و افتخاری بیان داشت: هیچ اختلافی بین آنها نیست، البته اختلاف نظر هست اما اختلاف نه. اگر در هیات مدیره ای اختلاف نظر وجود نداشته باشد آن هیات مدیره نمی تواند حرکت بکند. باید بین آنها اختلاف نظر وجود داشته باشد تا با بیان آن به یک جمع بندی خوب برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداییش کسی هست حاضر بشه با شما عکس بگیره! !!!!!

    • محمد

      خخخخخخخخ ....عجب جک خنده داری گفته معینی تو دیگه کی هستی ...اره تو راست میگی...خخخخخخ

    • خاسر

      خدائی کسی حاضرمیشه باتوعکس بگیره.اخه تو کی هستی؟

    • بدون نام

      نميشه حالا یه کارش بکنید?؟

    • پیر مرد پرسپولیسی

      لزومی نداره خودت رو جای رحمتی بذاری ،شما اگه دلسوز تیم وبازیکن جماعت بودی مثل اسپانسر که از مصاحبه کردن باز یکنان جلوگیری می کنه ،شما هم بعنوان عضوی از هییت مدیره وبزرگتر وپیشکسوت در سفر های برون مرزی واردوها تذکرات لازم رابه بازیکنان می دادید وقطعاً بازیکنان اگه می دونستن براشون دردسر ساز میشه ،عکس گرفتن که هیچ از سه فرسخی هیچ بی حجابی هم رد نمی شدند ،تازه وقتی بازیکنی دراردو مرتکب به اصطلاح جرمی این چنینی می شود ،نباید عواقب ان تنها دامنگیر بازیکن شود ،سایر عوامل از حراست همراه گرفته تا تدارکاتچی ها درگیرند ونباید اجازه می دادند هیچ مونثی وارد کمپ اردویی شود ،حالا که این وقایع روی داده ،چرا با همان اولین اخطار کمیته ،هییت مدیره وکمیته انظباتی واخلاق تیم واکنش نشان نداد .یاحق

    • بدون نام

      ارزوبرجوانان عيب نيست عشق پيري گربجنبدسربه رسوايي کشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج