adexo3
۴۳۶۶۳۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

رقابت ساسان و طارمی برای آقای گلی زیباست

خوردبین: فولاد هم پرسپولیس اهواز است

محمود خوردبین ،سرپرست قدیمی پرسپولیس که با ۴۸ سال حضور در این تیم به عنوان تندیس زنده پرسپولیس روی نیمکت مینشیند میگوید برگشت پرسپولیس به شکوه وعظمت خودش را از مشهد وبا برد برابر پدیده از سر میگیریم .

ورزش سه: خوردبین که پرسپولیس امسال را یک تیم با وقار ومطمئن تر از پارسال میداند ادامه میدهد برابر ماشین سازی برد ۱-۰ به دلم ننشست اما مثل ۲ سال قبل که گفتم اتفاقات خوب از برد در مشهد شروع میشود ،حالا هم پرسپولیس با برد برابر پدیده وبعد هم ذوب اهن وسیاه جامگان دور رفت را با ۳۵ امتیاز رویایی تمام میکند .

خوردبین ادامه میدهد ،دوست دارم پرسپولیس به جایی برسد که فکر وذکرش فقط شکستن رکوردها باشد ،یعنی این که مثلا ما به نتیجه بازی استقلال وتراکتورسازی فکر هم نکنیم واطمینان داشته باشیم که هر نتیجه ای ما را در صدر نگه خواهد داشت .

خوردبین که حالا بازیکن جداشده از پرسپولیس را رقیب رکورد قدیمی خود میداند ،میگوید به خدا ما دوست داشتیم ساسان انصاری با ما بماند اما او میخواست امسال جایی برود که بازی کند ،او پسری بسیار آقا وخیلی هم به تیم خودش یعنی پرسپولیس علاقه دارد ومطمئن باشید با قدرت واعتبار بیشتر به جمع ما می آید هر چند فولاد هم در واقع تیم پرسپولیس خوزستانی هاست اما ساسان با رفتنش بهتر از همه کار کرد واین از اعتبار پرسپولیس است .او پارسال البته بیشتر هافبک بود ودر ۲۸ بازی ۹ گل زد اما امروز در ۸ بازی ۹ گل زده است وحالا ساسان خودش میداند که انگیزه های حضورش در پرسپولیس وبرگشت برای بیشتر دیده شدنش این طور بزرگترش کرد .ساسان پسر من است واو را سال دیگر در پرسپولیس میبینیم .

اما ماجرای رکورد قدیمی از آن جا نشات میگیرد که خوردبین در 40 سال قبل ،در 5 بازی متوالی در لیگ 5 گل زد واگر ساسان این هفته هم گل بزند رکوردش به 6 گل در 6 بازی متوالی میرسد .خوردبین میگوید 5 گل و6 گل که هیچ دوست دارم ساسان تا آخر لیگ هر بازی گل بزند ورقابت او با مهدی طارمی جذاب ترین رقابت سالهای لیگ برتر بین 2 مهاجم برای آقای گلی باشد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هیس

      جوک نگو مومن فولادمون فولاده .

    • صادق داستار

      فولاد، فولاد خوزستانه نه پرسپولیس اهواز آقای خوردبین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج