adexo3
۴۳۶۷۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شب سخت دورتموند در کهکشان مادریدی ها

رئال مادرید در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بوروسیا دورتموند خواهد رفت.

وبسایت نود: مسابقه تیم های رئال مادرید و بوروسیا دورتموند در چارچوب ششمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه F این مسابقات ساعت ۲۳،۱۵ چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به قضاوت ژیمون مارسینیاک از لهستان برگزار خواهد شد. صعود دورتموند ۱۳ امتیازی و رئال مادرید ۱۱ امتیازی از این گروه قطعی شده ولی حساسیت این بازی به واسطه کسب عنوان صدرنشینی گروه می باشد.

شب سخت دورتموند در کهکشان مادریدی ها

دورتموند برای حفظ صدرنشینی به یک تساوی نیاز دارد ولی رئال باید حتماً پیروز شود. بازی رفت با تساوی ۲-۲ در زمین دورتموند به پایان رسید. رئال پس از تساوی ارزشمند در ال کلاسیکو و دورتموند پس از یک برد قاطع مقابل گلادباخ از روحیه خوبی برخوردارند. اسپورتینگ لیسبون و لژیا ورشو در این گروه برای کسب عنوان سومی و حضور در لیگ اروپا می جنگند.

نکات آماری بازی:

طی ۷ تقابل اخیر این دو تیم از سال ۲۰۱۲ تاکنون، ۲ برد برای رئال، ۳ برد برای دورتموند و ۲ تساوی رقم خورده است و این بازی هشتمین تقابل آنها طی ۵ فصل اخیر لیگ قهرمانان محسوب می شود.

دورتموند طی ۵ سفر به سانتیاگو برنابئو هرگز پیروز نشده و حداقل دو گل در هر بازی خورده است. رئال طی ۴ رویارویی خانگی اخیر با تیم های آلمانی توانسته ۳ برد و یک تساوی را به دست بیاورد.

رئال مادرید طی ۱۴ رویارویی خانگی اخیر با تیم های آلمانی در لیگ قهرمانان، ۱۱ بار پیروز شده و تنها شکست خانگی کهکشانی ها مقابل آلمانی ها در سال ۲۰۱۵ و از شالکه بوده است.

رئال مادرید طی ۲۱ بازی خانگی اخیر در لیگ قهرمانان، ۲۰ بار پیروز شده و آخرین توقف خانگی کهکشانی ها در خانه، به سال ۲۰۱۲ و تساوی مقابل همین تیم دورتموند باز می گردد. آخرین شکست خانگی رئال در لیگ قهرمانان نیز در اکتبر ۲۰۰۹ مقابل میلان رقم خورد.

رئال مادرید برای بیستمین فصل متوالی موفق به صعود از مرحله گروهی شد. آنها در هر ۹ فصل گذشته لیگ قهرمانان توانستند آخرین بازی مرحله گروهی را با پیروزی به پایان برسانند.

رئال مادرید در ۵ بازی اخیر لیگ قهرمانان، حداقل ۲ گل را در هر بازی زده است.

دورتموند طی ۹ بازی اخیر بیرون خانه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، توانسته در ۷ مسابقه به پیروزی برسد. زنبورها در صورت شکست دادن رئال مادرید برای اولین بار موفق به کسب سه برد بیرون خانه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان خواهند شد.

شب سخت دورتموند در کهکشان مادریدی ها

دورتموند فقط به یک گل دیگر نیاز دارد تا تبدیل به چهارمین تیمی شود که به رکورد ۲۰ گل زده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان دست می یابد. قبلاً منچستر یونایتد، بارسلونا و رئال مادرید نیز به این رکورد رسیده بودند.

طی ۲۷ بازی اخیر دورتموند در لیگ قهرمانان، تنها ۲ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و زنبورها ۱۶ بار پیروز شده اند.

کریستیانو رونالدو طی ۶ تقابل اخیر با دورتموند در لیگ قهرمانان ۴ گل به ثمر رسانده است. او از هنگام پیوستن به رئال مادرید توانسته ۸۰ گل و ۲۳ پاس گل را به نام خویش ثبت کرده و از هر دو حیث، بهترین آمار را در لیگ قهرمانان از فصل ۱۰-۲۰۰۹ به بعد داشته باشد. بیشترین تعداد پاس گل در فصل جاری لیگ قهرمانان به نیمار و عثمان دمبله به ترتیب با ۷ و ۵ پاس گل تعلق دارد.

آلوارو موراتا طی ۵ بازی اخیر لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو، ۴ گل زده است. (۳ گل برای رئال و یک گل برای یوونتوس)

وضعیت بازیکن های دو تیم:

گرت بیل تنها بازیکن مصدوم و غایب رئال مادرید در این بازی است. تونی کروس و آلوارو موراتا پس از رفع مصدومیت قادر به بازی هستند. لوکاس واسکز هم از شانس خوبی برای حضور در ترکیب اصلی برخوردار خواهد بود.

شب سخت دورتموند در کهکشان مادریدی ها

پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی دورتموند بارها از علاقه پدربزرگ خویش به رئال مادرید صحبت کرده و آرزوی خویش را پوشیدن پیراهن این تیم می داند. تقابل او با رئال جذابیت های ویژه ای خواهد داشت. ماریو گوتسه به علت مصدومیت زانو همچون رومن بورکی، رافائل گریرو و اسون بندر غایب بزرگ این بازی است. حضور نِوِن شوبوتیچ، مارسل اشملتسر و اریک دورم در این بازی به علت مصدومیت و مارکو رویس به علت سرماخوردگی نامعلوم می باشد.

شب سخت دورتموند در کهکشان مادریدی ها

ترکیب احتمالی دو تیم:

شب سخت دورتموند در کهکشان مادریدی ها

پیش بینی نتیجه بازی:

شب سخت دورتموند در کهکشان مادریدی ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج