۴۳۷۳۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استکی: بردهای قبلی را فراموش کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: فردا بازی مشکلی با ماشین سازی خواهیم داشت.

خبرگزاری فارس: مجتبی حسینی سرمربی تیم ذوب آهن به نشست خبری نیامد و حسن استکی پیش از دیدار با ماشین‌سازی اظهار داشت: خوشحالیم که در خدمت شما هستیم. همیشه در تبریز از هر نظر راضی بوده‌ایم و لذت برده‌ایم هم از نظر امکانات و هم از نظر تماشاگر و فوتبال، خوشحالم که ماشین‌سازی به لیگ برتر آمده است. در جام حذفی هم فقط از نظر حرفه‌ای گری تیم ماشین‌سازی را شکست دادیم. امیدوارم ماشین‌سازی بتواند نتایج خوب بگیرد و در لیگ برتر ماندگار شود و این آرزوی قلبی من است. فردا بازی مشکلی با این تیم خواهیم داشت.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: قاسم حدادی فر، مهرداد قنبری و بنگستون مصدومان و محرومان تیم ما هستند.

مربی ذوب آهن در مورد دو برد این تیم گفت: دو بازیکن دو برد ۳ بر صفر را بازیکنان به ما داده‌آند اما فوتبال قابل پیش بینی نیست. و ما به بازی قبل اصلا فکر نمی‌کنیم و فقط به فکر بازی بعدی هستیم. بازیکنان هم آن برد را فراموش کرده‌اند.

استکی در مورد تضعیف فوتبال تهران و قدرتمند شدن شهرستان ها گفت: تهران ضعیف نشده است تیم‌های شهرستانی قوی‌تر شده‌اند. مردم هم متوجه شده‌اند که ابتدا باید حامی تیم شهر خودشان باشند و بعد تیم‌های دوم و سوم‌شان از تیم های قدیمی مثل پرسپولیس و استقلال باشد. الان ۵ قطب فوتبال داریم. نمی‌توان گفت کدام شهر تیم‌هایشان بهتر است. حرف اول را امکانات می‌زند و اینکه روی تیم‌های پایه‌شان سرمایه گذاری می‌کنند. نمی‌شود گفت در تبریز و اصفهان فوتبالیست و استعداد زیاد هستند و در شهرهای دیگر نیست. شاید در زاهدان هم فوتبالیست با استعداد داشته باشیم که از نظر امکاناتی نمی‌توانند بیایند و شکوفا شوند.

وی در مورد اینکه سرمای تبریز به سود تیم حریف است گفت: ما و ماشین‌سازی دیروز در سالن تمرین کردیم. سرما برای هر دو تیم است. سرما برتری نسبت به تیم دیگری داشته باشد. خطیبی هم مثل برادرش رسول تفکرات نزدیک بهمی دارند و تغییرات زیادی در تیم شاهد نخواهیم بود اما انگیزه‌های زیادی برای این بازی دارند و شاید اگر رسول خطیبی هم بود انگیزه‌هایش زیاد بود.

استکی در مورد استعدادهایش و اینکه استکی‌ها بیشتر وزنه بردار هستند،گفت: من خودم با فوتبال شروع کردم و پدربزرگم وزنه بردار بود و پسرم هم بسکتبال بازی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج