اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۷۵۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

الگری: دیر یا زود با همه تیم ها روبرو خواهیم شد

سرمربی یوونتوس برایش فرقی ندارد در مرحله یک هشتم نهایی مقابل چه تیمی قرار بگیرد.

طرفداری: یوونتوس توانست در آخرین شب بازی های گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در خانه ۲-۰ دیناموزاگرب را شکست دهد تا به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. در این بازی، یوونتوس تغییرات زیادی در تیمش ایجاد کرده بود. وی پس از مسابقه در گفتگو با مدیاست پرمیوم گفت:

کمی کُند بازی می کردیم و به یک بازیکن اضافه در میانه میدان نیاز داشتیم و به همین دلیل تغییر سیستم دادیم. نیمه دوم بهتر بودیم و دینامو پس از گل اول بازتر بازی کرد. سپس از نظر فیزیکی کمی کم آوردند و کار برای ما آسان تر شد. در این فصل در بازی های لیگ قهرمانان اروپا در خانه پیروز نشده بودیم و از این بابت، این پیروزی یک نتیجه مثبت است.

الگری: دیر یا زود با همه تیم ها روبرو خواهیم شد

استفاده از پیانیچ در پست هافبک هجومی یک گزینه است که می توانیم در طول بازی و یا از آغاز از آن استفاده کنیم. او یکشنبه در آن پست خیلی خوب بازی کرد. امروز کم فروغ تر بود و آن به خاطر فضای کمی بود که در اختیار داشت اما باز هم بازی خوبی انجام داد. کوادرادو امشب تلاش زیادی داشت. استفاده از خط هافبک لوزی شکل به ما اجازه می دهد با نفرات بیشتری در میانه میدان حاضر باشیم. با این حال سیستم نیمه اولمان نیز، سیستمی بوده که ۱۲ بازی را در سری آ با آن پیروز شده ایم. مساله این است که به حریف اجازه بازیسازی کمتری بدهیم.

یوونتوس در گروهش اول شده اما مساله این است که تیم های بزرگی مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ، پاریسن ژرمن و منچسترسیتی در رده دوم گروه های خودشان قرار گرفته اند و احتمال رویارویی با آنها وجود دارد. الگری در این مورد گفت:

تصمیم با توپ قرعه ای است که قرار است از گلدان بیرون بیاید. به هر حال دیر یا زود باید با همه آنها روبرو شویم.

آیا یوونتوس در ژانویه یک هافبک می خرد؟

کمبودی در تیم وجود ندارد و باید از بازیکنان نهایت استفاده را ببریم. فقط باید از نظر کارهای تیمی و سازماندهی، پیشرفت کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج