اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۷۶۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرصت و تهدید برای منصوریان

‌استقلال و تراکتورسازی حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر است.

ایران ورزشی: ‌استقلال و تراکتورسازی حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر است. دو تیم مدعی که جابه‌جایی مربیان و بازیکنان بین دو تیم رقابت و احتمالا تنش‌ها را بیشتر می‌کند. درباره این بازی چند نکته قابل توجه است.
۱-‌در فصول گذشته تقابل دو تیم معمولا در هفته‌های آخر بود و استقلال برای قهرمانی در خانه نیاز به پیروزی داشت. این بار دو تیم در هفته سیزدهم روبه‌رو می‌شوند، با وجود این حساسیت این بازی برای استقلال کمتر از سال‌های قبل نیست. هنوز رقابت قهرمانی به مراحل آخر نرسیده، ولی استقلال بابت امتیازات از دست رفته شروع فصل تحت فشار است. فاصله هشت امتیازی شاگردان منصوریان با صدر جدول فرصت لغزش را از آنها گرفته و برای ماندن در جمع مدعیان باید این بازی شش امتیازی را ببرند. استقلال با بردن این بازی می‌تواند فاصله امیدوارکننده‌ای با مدعیان داشته باشد و از طرف دیگر فاصله‌ با یکی از رقیبان اصلی‌اش را کمتر کند.
۲-‌بعد از تغییرات شروع فصل در کادر فنی و بازیکنان، استقلال شروع ضعیفی داشت، ولی بعد از هفته سوم که در خانه مغلوب صنعت نفت شد، شکستی نداشته و امتیازات خوبی گرفته تا منصوریان ادعا کند تیمش در مسیر مناسبی حرکت می‌کند. استقلال بعد از شهرآورد هفته ششم که با تساوی به پایان رسید و حکم ابقای منصوریان را امضا کرد، در شش بازی لیگ برتر توانسته به ۴ برد و دو تساوی برسد، ولی نگاهی به حریفان نشان می‌دهد که این تیم مانع خیلی سختی سر راهش نداشته. تراکتورسازی از این نظر می‌تواند محکی جدی برای استقلال باشد. تیمی که از نظر مهره چیزی از آبی‌ها کم ندارد و در هفته‌های اخیر هم نتایج خوبی گرفته. برد روز جمعه به معنی این است که ادعای منصوریان درست است و استقلال توانسته خودش را به سطح مدعیان لیگ برساند. این برد می‌تواند سکوی پرتاب استقلال باشد، در حالی که ناکامی ترمزی در مسیر اوج‌گیری این تیم نوپاست.
۳-‌چهره ویژه این بازی امیر قلعه‌نویی است. او به عنوان مربی خاطرات زیادی از استقلال دارد؛ چه زمانی که روی نیمکت این تیم می‌نشست و چه زمانی که روبه‌روی تیم محبوبش قرار گرفته. این شناخت به او کمک می‌کند که برنامه‌ دقیقی برای این بازی داشته باشد. در طرف دیگر استقلالی‌ها هم این مربی و افکارش را به‌خوبی می‌شناسند و می‌توانند برای مقابله با آن برنامه‌ریزی کنند. فقط می‌ماند که کدام تیم آماده‌تر باشد یا کدام مربی بتواند دیگری را غافلگیر کند.
۴-‌این بازی برای منصوریان هم اهمیت زیادی دارد. او سرانجام توانست به نیمکت استقلال برسد، ولی حفظ این نیمکت هم کار آسانی نیست. هر مربی که روی نیمکت استقلال بنشیند، ناخواسته با مربیان قبلی مقایسه می‌شود و یکی از مربیان قبلی قلعه‌نویی است؛ پرافتخارترین مربی لیگ و کسی که تمام قهرمانی‌های استقلال در لیگ برتر به دوره او تعلق دارد. مقایسه با قلعه‌نویی برای تمام مربیان استقلال آزاردهنده است و تنها با نتایج خوب است که می‌توان از شر آن خلاص شد. منصوریان با شکست دادن تراکتورسازی فرصت دارد در این مقایسه برای مدتی دست بالا را بگیرد. خوش‌بینی هواداران استقلال می‌تواند این باشد که او در بزنگاه‌ها معمولا نتایج خوبی گرفته؛ بازی تیم ملی مقابل روسیه، بازی فصل گذشته نفت مقابل پرسپولیس و شهرآورد هفته ششم. شاید جمعه هم یکی از این روزها باشد.

۵- بازی جمعه یکی از پرتماشاگرترین بازی‌های فصل است و بیشتر صندلی‌های ورزشگاه آزادی پر می‌شود. پخش تلویزیونی این بازی حساس هم قطعا با استقبال زیادی روبه‌رو می‌شود. امیدواریم که تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی جمعه شاهد فوتبال جذابی باشند. حاشیه‌ها و درگیری‌ها مردم را از فوتبال بیزار می‌کند، پس از مربیان و بازیکنان دو تیم می‌خواهیم به احترام هواداران در این نوددقیقه بر اعصاب‌شان مسلط باشند. نه به آن مراسم اهدای گل، نه به آن درگیری‌های کنار پیست، همان بازی خوب برای ما کافی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج