adexo3
۴۳۷۹۵۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مورینیو: مربیگری یونایتد سخت ترین شغل من بوده

سرمربی پرتغالی منچستر یونایتد در حالیکه عمر مربیگری او در این تیم هنوز به نیم فصل هم نرسیده، اقرار کرد مربیگری شیاطین سرخ سخت ترین و دشوارترین شغل مربیگری او تا از آغاز فعالیت مربیگری بوده است.

وب سایت نود: ژوزه مورینیو تابستان امسال به عنوان سرمربی منچستر یونایتد جانشین لوئیس فان خال هلندی شد اما طی چند ماهی که هدایت این تیم را بر عهده داشته، هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و بدترین شروع منچستر یونایتد پس از سال ۱۹۹۰ هم در همین فصل جاری رقم خورده است.

ژوزه مورینیو که پیش از این در تیم هایی فعالیت داشت که مربیگری آنها بسیار دشوار بوده و مدیران این باشگاهها هم افرادی کم طاقت و سخت گیر بودند که از جمله این باشگاهها می توان به چلسی رومن آبراموویچ و رئال مادرید فلورنتینو پرز اشاره کرد. اما ژوزه مورینیو تأکید می کند که جنبه های تاکتیکی مربیگری در منچستر یونایتد سبب شده که موقعیت فعلی او جزء سخت ترین روزهای مربیگری اش باشد. وی در ادامه به این نکته اشاره می کند که از این چالش لذت برده و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا شیاطین سرخ را بار دیگر به جمع تیم های برتر و مدعی لیگ برتر انگلیس بازگرداند. مربی ۵۳ ساله پرتغالی در گفتگویی با Mirror در این باره توضیح داد:

زمانی که به رئال مادرید رفتم، ۲۵ سال از آخرین قهرمانی این تیم در جام حذفی اسپانیا می گذشت و سالها بود که هیچ جامی را فتح نکرده بودند. همه مشاغلی که داشته ام دشوار بوده اند اما از لحاظ تاکتیکی در منچستر یونایتد به چالش هایی برخورد کرده ام که تا کنون در طول دوران مربیگری ام هرگز آنها را لمس نکرده بودم.

مورینیو: مربیگری یونایتد سخت ترین شغل من بوده

آقای خاص در ادامه از ایده هایش در اولدترافورد هم گفت:

من مسیر حرکت تیم را به طور کلی در جهتی متفاوت از مربیان قبلی به حرکت درآورده ام که البته این مسئله بیانگر انتقاد از رویکرد مربیان قبلی نیست. اما این کار برای من چالش جدیدی است و من آماده ام تا این کار را تا پایان انجام دهم و از انجام آن هم لذت می برم.
منچستر یونایتد در پایان هفته چهاردهم رقابت های این فصل با ۲۱ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج