اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۸۳۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دشام: گریزمان شایسته توپ طلاست

سرمربی تیم ملی فرانسه مهاجم هموطن خود را شانس اول کسب عنوان بهترین بازیکن سال جهان می داند.

وب سایت نود: دیدیه دشام سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه عنوان کرد آنتوان گریزمان مهاجم باشگاه اتلتیکو مادرید و تیم ملی فرانسه از بیشترین شانس برای دریافت جایزه برترین بازیکن سال جهان برخوردار بوده و در صورتی که وی امسال نتواند این جایزه را از آن خود کند، بدون شک این اتفاق در سال های آینده برای او خواهد افتاد و روزی به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان معرفی خواهد شد.

روزنامه های فرانسوی در گزارشی به بررسی شرایط سه نامزد نهایی عنوان بهترین بازیکن سال جهان پرداخته و در این زمینه نوشتند که اگر به غیر از دیگو سیمئونه، بخواهیم از فرد دیگری نام ببریم که از کیفیت های بازی آنتوان گریزمان به خوبی آگاه باشد، آن شخص بدون شک دیدیه دشام است که در تیم ملی با آنتوان گریزمان کار می کند. از نظر سرمربی تیم ملی فرانسه مهاجم اتلتیکو مادرید از شانس زیادی برای تصاحب این جایزه برخوردارست؛ و در صورتی که در رقابت با دو فوق ستاره فوتبال جهان یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نتواند این عنوان را به دست بیاورد، شکی نیست که در سال های آینده بالاخره این عنوان به او خواهد رسید. کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه که همراه با تیم کشورش به مقام قهرمانی جام جهانی دست یافت، در گفتگویی با روزنامه اکیپ فرانسه درباره سه نامزد نهایی کسب جایزه بهترین بازیکن سال جهان به اظهار نظر پرداخت. البته دشام، رسیدن گریزمان به جمع سه نامزد نهایی را هم موفقیتی بس بزرگ و به یاد ماندنی توصیف می کند که این مهاجم ۲۵ ساله به خوبی توانست به این مهم دست یابد.

دشام: گریزمان شایسته توپ طلاست

یک سال پر از خاطره و موفقیت

آنتوان گریزمان از زمان پیوستن به اتلتیکو مادرید در سا ل۲۰۱۴ پیشرفت فوق العاده و چشمگیری داشت؛ وی با گلزنی و عملکرد بسیار عالی که هم در تیم باشگاهی و هم در تیم ملی به نمایش گذاشت، ارزش خود در بازار نقل و انتقالات اروپا را به طور قابل توجهی افزایش داد. در سالی که گذشت، گریزمان همراه با اتلتیکو مادرید به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و در بازی های یورو ۲۰۱۶ هم با تیم کشورش به رهبری دیدیه دشام به فینال رسید اما هر دو فینال امسال خود را به دیگر نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال یعنی کریستیانو رونالدو در تیم های رئال مادرید و تیم ملی پرتغال واگذار کرد. گریزمان در پایان بازی های یورو ۲۰۱۶ به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت معرفی شد. آنتوان گریزمان زیر نظر مربیان خود در تیم باشگاهی و ملی یعنی دیگو سیمئونه و دیدیه دشام، به بالاترین سطح کیفی خود در فوتبال رسیده و همین مسئله دستاورد مهمی برای او به حساب می آید و می تواند برگ برنده این بازیکن در کسب عنوان بهترین بازیکن سال جهان باشد. مراسم معرفی بهترین بازیکن سال جهان در تاریخ ۱۲ دسامبر برگزار خواهد شد.

جایزه بهترین بازیکن سال فیفا

با وجودی که آنتوان گریزمان به خاطر سطح انتظارات و توقعات غیرمعقولانه هواداران و برخی کارشناسان تحت فشار زیادی بوده و عملکرد شایسته ای به نمایش نگذاشته است (گریزمان حدود دو ماه است که در گلزنی در رقابت های لالیگا ناکام بوده و چه بسا همین مسئله سبب شود که جایزه بهترین بازیکن سال جهان از وی گرفته شود)، اما بدون شک آینده از آن این بازیکن بزرگ است. گریزمان در فهرست سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال فیفا هم حضور دارد؛ دو نامزد رقیب گریزمان برای انتخاب بهترین بازیکن سال فیفا نام های آشنا و پای ثابت یک دهه گذشته در این انتخابها بوده اند؛ کریستیانو رونالدو و لیونل مسی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج