اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۸۸۰۹
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

دین‌محمدی: از شکست استقلال خیلی ناراحت شدم

بازیکن و مربی پیشین استقلال از شکست آبی‌پوشان مقابل تراکتورسازی تبریز ابراز ناراحتی کرد.

خبرگزاری تسنیم: سیروس دین‌محمدی درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم جوانان استقلال اظهار داشت: ما استقلالی هستیم و هر زمان بخواهند به این باشگاه و مردم کمک می‌کنیم. پس از صحبت‌هایی که با رضا افتخاری و صادق ورمزیار انجام دادم، خواستند به جوانان کمک کنم. وظیفه من بود که در این برهه بتوانم کاری انجام دهم. مطمئن باشید هر چقدر توان داشته باشم برای جوانان می‌گذارم. در سالی که در رده پایه حضور داشتم، بازیکنانی چون محسن کریمی، سیدمجید حسینی، امید نورافکن و ... را تحویل دادیم که یا در لیگ برتر هستند یا لیگ دسته اول.

وی در مورد شکست دو بر یک استقلال مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: واقعا از این نتیجه ناراحت شدم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که بازی برده را با شکست عوض کردیم. در اینکه تراکتورسازی تیم و مهره‌های خوبی دارد، شکی نیست، اما استقلال در آزادی و با این همه مهره با تراکتورسازی بازی می‌کرد. از سال گذشته تنها سه چهار بازیکن در ترکیب بودند و سایر بازیکنان برای خودشان وزنه‌ای هستند. تعجب کردم که پس از گل اول، بازیکنان استقلال انگیزه زدن گل دوم را نداشتند.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال باید بدانند که همه باید در فاز دفاعی یا پرسینگ شرکت کنند. متأسفانه استقلال بی‌نظم بازی کرد و هافبک‌های این تیم اشتیاقی برای زدن گل نداشتند. محمود فکری در زمان خودش هافبک دفاعی بود و در طول بازی ۱۰ بار شوت می‌زد تا یکی از آنها گل شود. بختیار رحمانی و حتی امید ابراهیمی باید اشتیاقی زیادی برای گل زدن داشته باشند. در بازی روز گذشته بازیکنان استقلال در فاز حمله کم تعداد بودند.

دین‌محمدی با انتقاد از عملکرد بازیکنان استقلال افزود: استقلال می‌‌توانست در نیمه دوم با حوصله و روان بازی کند و مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشته باشد. وقتی مالکیت توپ داشته باشید، اعتماد به نفس حریف پایین می‌آید. استقلال کم مهره تکنیکی ندارد، اما تعجب می‌کنم که چرا نتوانستند بازی خوبی انجام دهند.

وی عنوان کرد: باز هم تأکید می‌کنم که استقلال بازیکنان خوبی دارد و کیفیت آنها به مراتب بیشتر از چیزی است که می‌بینیم. اگر بازیکنان در فاز دفاعی بیشتر به همدیگر کمک کنند، پتانسیل قرار گرفتن در بین سه تیم جدول را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا منصوریان از بازیکنان میترسه تیم همش میبازه.رحمانی درسیزده بازی نتونسته بیست پاسه درست بده چرا باید بازی کنه

    • بدون نام

      السد قطر با کی میخواهد بازی کند با گیرف لیگ برتر استقلالی نبست منصوریان استقلال را نابود کرد ول کن پر رو

    • پیر مرد پرسپولیسی

      ما که اصلاًناراحت نشدیم ،چون دراین فصل شکست خوراک استقلال شده ،هر مسول وپیشکسوت وهواداری هم حرفی بزنه تیکه بارونش می کنن ،اون چیزی که ماروخیلی ناراحت کرد سخنان نژاد پرستانه ان نماینده مبنی بر تشکیل کمیسیون نمایندگان اذری زبان وسخنان مسول کمیته اخلاق یا نمی دانم انضباطی در برنامه نود مبنی برمحروم کردن رحمتی ودوبازیکن دیگردراستانه بازی با تراکتور بود .که تاثیرش را در ورزشگاه باشعارهای تفرقه افکنانه مشتی وطن فروش بخوبی داد ،اگر خواهان اجرای عدالتید جریمه ای نه از نوع مالی ،بلکه دندان شکن درخور شان ان حرکتها به خاطی بدهید .یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج