adexo3
۴۳۹۱۳۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آندرا به دنبال پیشرفت و موفقیت است

ونتورا:بلوتی پتانسیل جایگاه بوفون یا رونالدو را دارد

سرمربی تیم ملی ایتالیا می گوید تعیین مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو برای بند آزادسازی در قرارداد جدید تورینو با آندرا بلوتی باعث نمی شود که این بازیکن جوان دست از پیشرفت برداشته و توجهی به این مسئله نداشته باشد.

وب سایت نود: سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است مهاجم ملی پوش تورینو از فداکاری و از خود گذشتگی بالایی برخوردار بوده و می تواند به سطح بزرگانی مثل کریستیانو رونالدو و جیانلوئیجی بوفون برسد.

جیامپیرو ونتورا در دوران مربیگری در تیم تورینو، آندرا بلوتی را از پالرمو خریداری کرد؛ ونتورا در سپتامبر آندرا بلوتی را به تیم ملی دعوت کرد و در دیدار برابر فرانسه او را به میدان فرستاد تا آندرا بلوتی اولین بازی ملی خودش را انجام دهد. این بازیکن ۲۲ ساله در روزهای آخر هفته گذشته قرارداد جدیدی را با تورینو امضا کرد؛ در بند آزادسازی در این قرارداد مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو تعیین شده است؛ پس در صورتی که هر تیم غیر ایتالیایی قصد خرید بلوتی را داشته باشد، باید مبلغ بند آزادسازی را به طور کامل پرداخت کند. به این ترتیب مدت، با توجه به شرایط موجود برای آندرا بلوتی به نظر می رسد که این مهاجم ملی پوش تا پایان سال ۲۰۲۱ در تورینو بماند. جیامپیرو ونتورا به این مسئله اعتقاد ندارد که تخصیص این مبلغ هنگفت در بند آزاد سازی تأثیر منفی بر روند پیشرفت بلوتی خواهد داشت؛ این مربی ۶۸ ساله تأکید می کند که اصول حرفه ای در ورزش به ما می گوید که رقبا همیشه به دنبال در اختیار گرفتن بهترین بازیکنان هستند. بنا بر گزارش روزنامه کوریرو دلا سرا، ونتورا در پاسخ به این سئوال که آیا ذکر کردن بند آزاد سازی در این قرارداد تأثیرات منفی روی مهاجم می گذارد یا نه، اینگونه پاسخ داد:

ونتورا:بلوتی پتانسیل جایگاه بوفون یا رونالدو را دارد

به نظر من تأثیر منفی ندارد. بلوتی بازیکنی است که می خواهد به بالاترین جایگاه برسد و تشنه موفقیت و پیشرفت کردن است. قهرمانان بزرگ و واقعی آنهایی هستند که همواره به خود سختی و فشار وارد می کنند مثل کریستیانو رونالدو یا جیانلوئیجی بوفون.

گراتزیانو پله یکی از بازیکنان تیم ملی ایتالیا مدتهاست که به تیم ملی دعوت نمی شود؛ این بازیکن در دیدار برابر اسپانیا در اکتبر گذشته، پس از تعویض و بیرون آمدن از زمین از دست دادن با ونتورا خودداری کرد و از پس دیگر به تیم ملی دعوت نشده است. مربی کهنه کار ایتالیایی درباره این مسئله اظهار داشت که زمان لازم برای پرداختن به این موضوعات را ندارم. وی ادامه داد:

شرایط تیم ملی با تیم های باشگاهی کاملاً متفاوت است زیرا در تیم های باشگاهی کنار گذاشتن یک بازیکن تصمیم بسیار سخت و دشواری است. از این منظر شکست و پیروزی های زیادی در دوران حرفه ایم داشته ام. مثلاً به مسئله سانچز مینو نگاه کنید. او اصلاً درک نکرد که هواداران باشگاه چگونه او را به چالش خواهند کشید. اما داستان تیم ملی کاملاً متفاوت است. در تیم باشگاه مربی فرصت کافی برای کار کردن روی رفتارهای بازیکنی مثل پله را در اختیار دارد اما در تیم ملی چنین فرصتی در اختیار مربی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج