اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۹۱۸۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

شباهت‌های تیم برانکو به تیم قطبی

بازی پرسپولیس و پدیده پر بود از رکورد و طلسم. از بی‌شکستی پرسپولیس در لیگ تا ناکامی‌اش در پیروزی برابر پدیده که این طلسم به ۷۹۶ روز رسیده بود.

ایران ورزشی: بازی پرسپولیس و پدیده پر بود از رکورد و طلسم. از بی‌شکستی پرسپولیس در لیگ تا ناکامی‌اش در پیروزی برابر پدیده که این طلسم به ۷۹۶ روز رسیده بود. ناکامی پرسپولیس در شکست دادن پدیده یک طرف و ناکامی مشابه برانکو طرف دیگر. جالب‌تر از همه اما رکورد سرمربی پدیده بود؛ با دو تساوی دو بر دو برابر پرسپولیس و بدون برد و باخت مقابل این تیم. مهم‌ترین رکورد هم حاصل گل نخوردن پرسپولیس بود و در همین بازی متوقف شد. هم پرسپولیس گل خورد، هم مهاجری به پرسپولیس و در ورزشگاه ثامن باخت و هم برانکو و تیمش بالاخره توانستند پدیده را شکست بدهند.
در این میان یک مورد هم هست که نمی‌شود نادیده‌اش گرفت و آن، شباهت تیم برانکو است به تیمی که در فصل هفتم لیگ برتر با افشین قطبی قهرمان شد. پرسپولیس با پیروزی تازه‌اش برابر تیم پدیده ۲۹ امتیازی شد و در کمتر از ۲۴ ساعت بعد از صدرنشینی تراکتورسازی، به صدر بازگشت تا همچنان اصلی‌ترین مدعی قهرمانی باشد. پرسپولیس برانکو در این فصل هیچ شکستی را متحمل نشده و با دریافت تنها ۴ گل بهترین خط دفاعی لیگ را هم در اختیار دارد. قرمزها با کیفیتی فوق‌العاده که آنها را از تمام تیم‌های لیگ برتری متمایز کرده، برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنند و نکته جالب و امیدوارکننده اینکه آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ۹ فصل پیش- در لیگ هفتم- با هدایت افشین قطبی در شرایطی مشابه اتفاق افتاده بود.
پرسپولیس قطبی مانند تیم این فصل برانکو تا پایان هفته سیزدهم ۲۹ امتیاز دشت کرده و شکست هم نخورده بود. حالا تیم برانکو هم با همین سبک و سیاق کارش را ادامه می‌دهد و هواداران را به سومین قهرمانی لیگ برتر امیدوار کرده است. باید دید شاگردان برانکو می‌توانند مانند تیم قطبی جام بگیرند یا حسرت پرسپولیس برای قهرمانی دورقمی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا مهدوی کیان

      چه شباهتی برادر تیم قطبی تا وقتی اقای مرزبان بدنسازش بود تو اج بود ولی بعد از اخراج اقای مرزبان تیم بسیار ضعیفی از نظر بدنی شد اکثر کارشناسان قهرمانی را به اقای قطبی یا استیلی نسبت میدادن در حالی که قهرمانی ان تیم متعلق به زحمات اقای مرزبان بود تیم قطبی از نظر بدنسازی بسار صعیف بود ولی بدنسازی تیم برانکو اگر اردوهای تیم ملی اجازه دهد خواهیم دید در سطع تیمهای اروپای خ واهد بود تفاووت قطبی با برانکو مانند تفاووت گنمشک با عقاب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج