۴۳۹۳۰۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هوری: درک بالای آبادانی‌ها انتظارات را بالا برده است

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: هفته قبل ما در دیدار مقابل سیاه‌جامگان وقت کشی کردیم و این هفته سایپا مقابل ما این کار را کرد. فوتبال همین است و نمی‌توان اعتراض کرد.

خبرگزاری فارس: حسن هوری در مورد شکست یک بر صفر تیمش مقابل سایپا، گفت: بازی بسیار خوبی بود. متاسفانه در این دیدار شانس یارمان نبود و چند موقعیت خوب را از دست دادیم. حریف روی یک موقعیت صفر درصد صاحب ضربه پنالتی شد که این توپ را به گل تبدیل کرد و سه امتیاز بازی را به خود اختصاص داد. این پیروزی مبارک حریف باشد.

وی در مورد انتقادات نادر دست‌نشان به داوری، تصریح کرد: هیچ وقت در مورد داوری صحبت نکردم و این بار هم این کار را نمی‌کنم. در مورد داوری بازی باید از کارشناسان داوری نظر بخواهید.

کاپیتان صنعت نفت آبادان در مورد ناراحتی دست‌نشان از وقت کشی بازیکنان سایپا، تصریح کرد: بله آنها وقت کشی می‌کردند اما فوتبال همین است. هفته قبل ما مقابل سیاه‌جامگان وقت کشی کردیم و این هفته بازیکنان سایپا این اقدام را انجام دادند. کل این وقت‌ کشی‌ها را کنار هم بگذارید پنج دقیقه می‌شود. فوتبال همین است شانس در این بازی با ما یار نبود و در مقابل شانس با سایپا بود.

هوری در مورد اینکه بعد از هر باخت علیه نفت هجمه‌های زیادی به وجود می‌آید، خاطرنشان کرد: این مسئله طبیعی است. فوتبال برای آبادان است و این شهر مهد فوتبال است. زمانی ۷-۸ بازیکن تیم ملی از آبادان و خوزستان بودند. در این شهر همه مردم فوتبال را می‌فهمند و این رشته ورزشی در جان و خونشان است. به خاطر این درک بالا از فوتبال انتظار هواداران هم از صنعت نفت بالاتر است.

وی در رابطه با دربی هفته آینده خوزستان و دیدار مقابل فولاد، یادآور شد: فوتبال تیم خودم است و هفت سال در این تیم به میدان رفتم. امیدوارم روز جمعه بازی خوب و جوانمردانه‌ای را از سوی دو تیم مشاهده کنیم.

هوری در پایان، خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی با فولاد رفاقت و صمیمیت بین بازیکنان موج بزند و هر دو تیم با ارائه یک بازی زیبا باعث شادی هواداران شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج