adexo3
۴۳۹۳۶۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ونگر: آسیب دیدگی موستفی خبر بدی برای ماست

سرمربی آرسنال اظهار کرد مدافع آلمانی تیمش دست‌کم سه هفته‌ نمی‌تواند تیمش را در لیگ برتر همراهی کند که این خبر بسیار بدی برای او و تیمش است.

خبرگزاری ایسنا: ‌به نقل از دیلی میل، آرسنال موفق شد در هفته‌ پانزدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه‌ سه بر یک برابر استوک سیتی به برتری برسد تا موقتا به صدر جدول لیگ برتر راه یابد.

آرسن ونگر بعد از پیروزی با ارزش تیمش در این بازی گفت‌: بابت مصدومیت شکودران موستفی متاسفم. او حداقل سه هفته‌ با ما نخواهد بود و بازی‌های متعددی را از دست خواهد داد. البته هکتور بیرین را دارم که می‌تواند به جای او به بازی بفرستم. همین طور گابریل پائولیستا و راب هولدینگ نیز دیگر بازیکنانی هستند که می‌توانند در این پست جانشین موستفی شوند. با این حال از دست دادن یک بازیکن مهم، آن هم قبل از شروع بازی‌های فشرده ژانویه خبر تلخی برای ماست. البته همان طور که گفتم عزا نخواهیم گرفت و سعی خواهیم کرد نبود او را جبران کنیم.

ونگر در مورد دیدار با استوک هم گفت: شروعی کند و ضعیفی داشتیم. این سطح آرام بازی کردن قابل قبول نیست. این را هم در نظر بگیرید که ما چند روز پیش در لیگ قهرمانان اروپا برابر بازل بازی کرده بودیم. فشردگی بازی‌ها واقعا عذاب آور شده است. یک تصمیم مشکوک از داور بازی باعث شد حریف به گل برسد اما در بهترین زمان ممکن گل تساوی را زدیم. در نیمه دوم از نظر کنترل روانی، سطح خوبی داشتیم و گلزنی کردیم. در اواخر بازی نیز استوک، پیتر کراوچ را به زمین آورد که از توپ‌های مستقیم استفاده کند ولی ما از این اتفاق نیز آگاهی داشتیم.

این نتیجه‌ باعث شد آرسنال به صورت موقت به صدر جدول انگلیس راه یابد ولی یک تساوی هم در بازی امروز چلسی و وست بروم باعث خواهد شد آرسنال به رده دوم برود.

از این هفته‌ رقابت‌های انگلیس به صورت فشرده دنبال خواهد شد. پس فردا (سه‌شنبه) آرسنال باید در دیداری سخت در گودیسون پارک به مصاف اورتون برود و یکشنبه هفته‌ آینده نیز آنها در ورزشگاه اتحاد رو در روی منچسترسیتی قرار خواهند گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج