adexo3
۴۳۹۶۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شکوری: گفتند تا بوشهر با اتوبوس بروید!

مدافع تیم فوتبال راه آهن گفت که در این باشگاه کسی به بازیکنان اهمیت نمی‌دهد و همه از آنها سوءاستفاده می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه راه‌آهن از مشکلات مالی عدیده‌ای رنج می‌برد و به همین دلیل، بازیکنان این تیم هرچند وقت یک بار اعتصاب می‌کنند. این تیم روز چهارشنبه باید در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته اول در بوشهر به مصاف ایرانجوان برود اما امروز (یکشنبه) بازیکنان راه‌آهن دوباره حاضر به تمرین نشدند.

هادی شکوری در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: واقعاً کادر به استخوان ما رسیده است. هیچ‌کس به ما اهمیت نمی‌دهد و همه از ما همه سوءاستفاده می‌کنند. امروز آب پاکی را روی دست ما ریختند و گفتند سه‌شنبه با اتوبوس راه بیفتیم و در روز بازی به بوشهر برویم و بعد از مسابقه برگردیم. بازیکن ما مجبور است ۳۰۰ کیلومتر رانندگی کند تا به زمین تمرین ما در تهران برسد. رباط صلیبی بازیکن ما پاره شده اماپول معاینه پایش را هم به او نداده‌اند. آینده این بازیکن چه خواهد شد؟

وی با بیان اینکه نمی‌دانیم طرف حساب ما چه کسی است، اظهار داشت: از مسئولان فدراسیون فوتبال گلایه دارم که چرا وقتی بازیکنی تخلف می‌کند، او را جریمه و در اولین فرصت هم آن را اجرا می‌کنند. چرا فدراسیون به مشکلات تیم ما ورود نمی‌کند و حق و حقوق ما را نمی‌گیرد؟ چرا خودشان را کنار می‌کشند؟ بازیکن ما با هزار امید و آرزو از شهرستان آمده اما حق او را می‌خورند. آیا این حق‌الناس نیست؟ وقتی قرار نیست بازی کنیم، چرا تمرین کنیم؟

مدافع راه‌آهن با اشاره به اینکه بازیکنان این تیم از چند باشگاه پیشنهاد دارند، عنوان کرد: خوشبینانه‌ترین حالت برای بازیکنان ما این است که نیم‌فصل به تیم دیگری بروند. خدا را شکر تیم ما اینقدر خوب کار کرده که باشگاه‌های زیادی بازیکنان ما را بخواهند. فکر می‌کنم راه‌آهن با این شرایط منحل شود بهتر است، چون آن وقت تکلیف ما مشخص خواهد شد. مگر تیم علی سامره با اتوبوس سفر نمی‌کرد، از کجا معلوم برای ما هم مانند آن تیم سانحه پیش نیاید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج