۴۳۹۸۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسپالتی: عملکرد مونتلا فوق العاده بوده است

سرمربی آ اس رم در آستانه بازی با میلان اذعان کرده تیمش برای بردن بازی ها ساخته شده و به دنبال پیروزی مقابل تیم وینچنزو مونتلا است.

وبسایت نود: لوچیانو اسپالتی در نشست خبری خودش پیش از بازی مقابل میلان ضمن تمجید از عملکرد وینچنزو مونتلا اعلام کرد فرانچسکو توتی این بازی را به دلیل سرماخوردگی از دست می دهد.

اسپالتی به نقل از Football Italia به خبرنگاران گفت:

برونو پرز مصدومیتش برطرف شده اما توتی سرما خورده و به بازی فردا نمی رسد. همه بازی هایی که در طول فصل انجام می دهیم دشوار هستند. ما در بازی هایی که باید پیروز می شدیم امتیاز از دست دادیم و در بازی هایی که شانس کمی برای پیروزی داشتیم توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. نکته حیاتی این است که روی بازی پیشرو تمرکز کنیم. اگر در زمان حال زندگی کنیم، از زندگی مان لذت بیشتری می بریم و همه چیز ساده تر بنظر می رسد.

اسپالتی: عملکرد مونتلا فوق العاده بوده است

دوست دارم چه کسی را از میلان حذف کنم؟ مونتلا را حذف می کنم چون رم و ورزشگاه المپیک رم خانه او هستند. فکر کنم منصفانه است که بگوییم این تیم رم برای بردن بازی ها ساخته شده اما این قضیه در مورد این تیم میلان صادق نیست. اینکه میلان هم امتیاز رم است، کیفیت کادر فنی آن ها را نشان می دهد. کاری که من انجام دادم عادی بوده اما عملکرد مونتلا استثنایی بوده است.

در روزنامه ها خواندم که او مرا به خاطر اتفاقی که در زمان بازیگری اش رخ داد بخشیده و این خوشحال کننده است. زمانی که کسی نقش والدین را قبول کند، شرایط را بهتر درک خواهد کرد. بزرگترین نقطه قوت مونتلا حفظ توپ است. در زمان بازیگری هم به این نیاز داشت. او می خواست تیم در زمین حریف بماند و بین خطوط پاسکاری کند. مونتلا در زمان بازیگری بسیار باهوش بود و سریع فکر می کرد. به همین خاطر انتظار بازی سرگرم کننده ای را دارم چون هر دو تیم می خواهند فوتبال خوبی بازی کنند و پیروز شوند.

اتفاقات مربوط به دربی به گذشته تعلق دارد. ما می خواهیم میلان را شکست دهیم و به یوونتوس برسیم. شکست میلان هدف ما است. نتیجه این بازی در جایگاه ما حدول، هویت ما و اهداف مان تاثیر دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج