جاباما
۴۳۹۸۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رکورد استثنایی دروازبان والنسیا در مهار پنالتی

دیگو آلوز با مهار پنالتی کارلوس ولا، در جریان دیدار والنسیا و سوسیداد، به رکوردی خارق العاده در مهار ضربات پنالتی دست پیدا کرده است.

وبسایت نود: با پنالتی که دیگو آلوز در این دیدار مهار کرد، رکورد این دروازبان در این فصل به مهار ۳ پنالتی از ۴ پنالتی رسید. گریزمان، گابی و حالا کارلوس ولا، قربانیان هنر مهار ضربات پنالتی توسط این دروازبان برزیلی هستند. دروازبانی که با توجه به نیمکت نشینی آلیسون در تیم فوتبال رم، حالا نگاه ویژه ای به تبدیل شدن به شماره یک تیم ملی کشورش نیز دارد.

رکورد استثنایی دروازبان والنسیا در مهار پنالتی

تنها بازیکنی که در این فصل موفق شده از روی نقطه پنالتی به آلوز گلزنی کند، لیونل مسی بوده است. جالب اینجاست که او تلاش بسیار خوبی برای مهار این پنالتی هم داشت و تنها چند سانتیمتر تا مهار پنالتی مسی در دیدار جنجالی بارسلونا و والنسیا فاصله داشت. او هم اکنون رکورد استثنایی ۲۲ مهار پنالتی را از خود بر جای گذاشته است و با توجه به اینکه ۲۳ بار نیز مغلوب پنالتی زنان بوده، هم اکنون تقریبا به مهار ۵۰ درصدی پنالتی های رقبا رسیده است.

بازیکنان سرشناسی همچون گریزمان، گابی، ولا، کریستیانو رونالدو، باکا، راکیتیچ، دیگو کاستا، مانژوکیچ، مسی، کانوته، یورنته و ملی پوش اسبق کشورمان جواد نکونام، در مقابل این دروازبان ناکام مانده و پنالتی هایشان را از دست داده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج