اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۹۹۴۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

بحران سرخ؛ ستاره های پرسپولیس رفتنی شدند

جدایی چند بازیکن در نیم فصل از پرسپولیس قطعی شده است.

کاپ: بعد از اینکه هفته گذشته برانکو در گفت و گو با کاپ از جدایی قطعی نوراللهی خبر داد، حالا به نظر می رسد کار برای عالیشاه نیز به مرحله آخر رسیده است. این بازیکن که بهترین پاسور تیم برانکو در لیگ پانزدهم محسوب می شد، باید به همراه نوراللهی به سربازی برود. این اتفاقات در کنار احتمال لژیونر شدن محمد انصاری کار را برای پرسپولیس سخت می کند و حتی ممکن است این تیم با توجه به شروع لیگ قهرمانان آسیا دچار بحران شود.

مصدومیت چند بازیکن دست برانکو را کاملا میبندد و چه بسا او ابزار خود برای قهرمانی را از دست بدهد، بلکه در قبال بازیکنان جدا شده چند بازیکن سطح بالا نیز به پرسپولیس اضافه شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما که خیالمان راحته و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد وبرانکو چاره کار را میداند و پرسپولیس هم به کوری چشم حسودان قهرمان لیگ میشه و شما هم خودت رو ناراحت نکن
      نفاق هم ممنوع ممنوع ممنوع

    • پرسپولیس

      واقعا از پرسپولیس بهتر مگه تیم هم داریم که اینا میخوان برن تا موقعی که چهره نشدن که اینا عاشق پرسپولیس اند حالا هم که تیم بهشون نیاز داره ساز جدایی کوک کردن فقط هم بخاطر تعویض شدن یا کم بازی کردن که اونم بخاطر اینکه عالیشاه واقعا مث عالیشاه پارسال نیست نوراللهی هم بازیکن خوبی ولی گاهی اوقات خیلی فانتزی بازی میکنه و عملکردش سینوسی ولی حق ندارن تو این شرایط تیم و با رفتنشون ضعیف کنن و شانس قهرمانی شو کم کنن چون الان بهشون کم بازی می رسه ولی با شروع لیگ آسیا واقعا بهشون نیازه بخصوص نوراللهی که کامیابی نیا به غیر اون جانشین مطمئنی نداره وکلام اخر تو این شرایط رفتنشون نامردی بزرگیه وثابت میکنن تعصبی به این تیم ندارن در حالی که خودشون میدونن با رفتنشون به تراکتور اون تیم و قوی پرسپولیس و متضرر میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج