adexo3
۴۴۰۰۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آقاخان: همه فکر می‌کردند پیکان آسانسوری است

بازیکن تیم فوتبال پیکان می‌گوید خیلی‌ها در ابتدای فصل فکر می‌کردند این تیم آسانسوری است و دوباره به لیگ یک برمی‌گردد.

خبرگزاری ایسنا: مرتضی آقاخان درباره پیروزی تیمش در برابر سیاه جامگان، اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی خوبی را مقابل سیاه جامگان به نمایش گذاشتیم. ما قبل از این بازی در چند جلسه ۴۵ دقیقه‌ای این تیم را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که چطور بازی می‌کند. متاسفانه در بعضی از دقایق بازی گره خورد و به گونه‌ای شده بود که فقط بازیکنان خلاق می‌توانستند فرصت گلزنی ایجاد کنند. البته بازیکنان حریف هم بیش از حد خود را به زمین می‌انداختند و همین موضوع باعث می شد سرعت بازی گرفته شود.

وی درباره گلی که به ثمر رساندند، گفت: گلی که من به ثمر رساندم در دقیقه ۹۵ به دست آمد. ما صاحب یک ضربه ایستگاهی شدیم و با استفاده از این ضربه ایستگاهی توانستیم دروازه حریف را باز کنیم. باید بگویم خیلی در تمرینات روی شیوه زدن ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم و در مقابل سیاه جامگان هم به همین صورت به گل رسیدیم.

آقاخان افزود: فکر می‌کنم این فصل بازی‌های خوبی از پیکان شاهد هستیم. خیلی‌ها اول فصل می‌گفتند پیکان تیم آسانسوری است و به لیگ برتر آمده تا دوباره به لیگ یک سقوط کند اما الان همه می‌بینند که شرایط تیم بسیار تغییر کرده و خدا را شکر نتایج خوبی تا به امروز گرفته‌ایم. امیدوار هستیم که این نتایج خوبمان در بازی‌های آینده ادامه داشته باشد.

وی درباره وضعیت خود در تیم فوتبال پیکان، گفت: پست اصلی من مهاجم نوک است اما در تیم فوتبال پیکان بنا به تشخیص سرمربی تیم کمی تغییر پست دادم و به عنوان وینگر چپ بازی می‌کنم. فکر می‌کنم در این پست هم خوب عمل می‌کنم اما با این حال تلاش من این است که بتوانم در بازی‌ها به عنوان یک مهاجم گلزنی کنم و برای تیمم مفید باشم. تا به حال هم خدا را شکر گل‌های حساسی را به ثمر رساندم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج