اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۰۴۵۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

باقری: پرسپولیسی ها فعلا حرف رفتن نزنند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران نگران نباشند زیرا پرسپولیس آسیب نمی بیند.

کاپ: صدرنشینی تیم فوتبال پرسپولیس در کنار برخی صحبت ها مبنی بر جدایی احتمالی چند بازیکن سبب شده تا هواداران این تیم با تردید به آینده نگاه کنند. آنها نگران هستند که تیم شان در نیم فصل دوم لیگ برتر خلاء برخی ستاره ها را احساس کنند و با مشکلات عدیده قدم به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بگذارند.

پیرامون این مسایل با کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت وگویی را انجام دادیم که متن صحبت های وی با کاپ، را در زیر می خوانید:

* این روزها هواداران پرسپولیس نگران هستند که تیم شان با مشکل بازیکن در نیم فصل دوم روبه رو شود.

هوادار حق دارد دلواپس و نگران تیمش باشد اما این را باید بدانیم که ما تا نیم فصل دو بازی دیگر داریم و تا آن زمان هیچ بازیکنی حق جدایی ندارد. حالا اگر بحثی هم مطرح شود و بازیکنی از ما جدا شود مسلما کادر فنی و مدیریت باشگاه برای پیدا کردن جایگزین های مناسب اقدام خواهد کرد. من هم امیدوارم باشگاه به جای هر بازیکنی که می رود نفر مناسبی را جذب کند.

* بیشترین نگرانی از بابت جدایی محمد انصاری مدافع چپ تیم شماست.

به هرحال محمد پیشنهادی داشت اما تا جایی که من می دانم تصمیم بر این شد که او تا پایان فصل در پرسپولیس بماند.

* نوراللهی و عالیشاه چطور؟

احمد سرباز است و باید برود. مسلما باشگاه به دنبال جانشین مناسبی برای او می گردد اما درباره امید عالیشاه من دیروز و امروز با خود امید صحبت کردم و او حرفی از رفتن نزد و گفت فعلا قرار است بماند. حالا بعدا چه اتفاقی بیفتد من نمی دانم.

* روزهای ابتدایی درخشش احمد نوراللهی خیلی ها سبک فوتبالی او را به شما شبیه می دانستند؛ چرا احمد نتوانست در پرسپولیس بدرخشد؟

به هرحال او تلاشش را کرد. احمد همیشه جزو خوب های تیم ما بوده است اما این را باید در نظر بگیریم که هم پستی او یعنی کمال کامیابی نیا در این دو سال بسیار عالی کار کرد و به همین دلیل احمد شرایط بازی پیدا نکرد. تصمیم اخیرش هم مسلما از دید خودش بهترین تصمیم بوده و اگر هم بخواهد بماند باز هم می تواند رقابت خوبی با کمال داشته باشد.

* امروز خبر رسید که محمد امین آرام طبع نیز خواستار جدایی شده است.

اطلاعات زیادی درباره این موضوع ندارم و من هم فقط این خبر را شنیدم به هرحال هر بازیکنی که با پرسپولیس قرارداد دارد باید تا نیم فصل بماند. آرام طبع هم اول فصل دچار مصدومیت شد و زمان برد تا به شرایط آرمانی برسد. از طرف دیگر محسن ربیع خواه هم در آن پست عملکرد بسیار خوبی داشت.

* بسیاری از سروش رفیعی به عنوان بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس یاد می کنند.

نه امسال بلکه سال های قبل هم سروش جزو نفرات مورد نظر باشگاه بوده است . همه تیم ها دوست دارند سروش رفیعی را داشته باشند ولی باید صبر کرد و دید تا نیم فصل چه اتفاقاتی می افتد قطعا باشگاه پرسپولیس این موضوع را رصد می کند. ابتدا باید ببینیم سروش می خواهد در تراکتورسازی بماند یا نه.

* درباره لیست خرید برانکو صحبت ها متفاوت است. آیا در این باره با شما مشورتی کرده است؟

شما نگران نباشید. اگر لازم باشد با بنده صحبت می کند. به هرحال درباره نفراتی که باید به تیم اضافه شوند با آقای برانکو صحبت می کنیم و ایشان هم نظرات من را می گیرد.

* بحث حضور داریوش شجاعیان در پرسپولیس تا چه حد صحت دارد؟

من در جریان نیستم و امروز در برخی سایت ها این موضوع را خواندم.

* کفشگری چطور؟

فعلا صحبت خاصی نشده است و باید اجازه بدهیم تمرکز تیم روی دو بازی پیش رو باشد. به نظر من هر بازیکنی که می خواهد از پرسپولیس جدا شود فرصت کافی دارد و الان نباید به این موضوع بپردازد. این مسایل برای پرسپولیس حاشیه درست می کند.

* شما نیز جدی ترین رقیب خود برای قهرمانی را تراکتورسازی می دانید؟

هنوز تا پایان نیم فصل دو بازی مانده است. به نظر من همه تیم های لیگ برتر رقیب پرسپولیس هستند. اما تراکتورسازی پشت سر ما و پایاپای جلو آمده است.

* این روزها بحث وجود فساد در فوتبال بار دیگر داغ شده است. نظر شما در این باره چیست؟

من زیاد در جریان این مسایل نیستم و سرم به کار خودم است. نمی خواهم پیگیر این موضوع باشم. به هرحال آنهایی که باید پیگیر شوند خودشان بهتر می دانند چه کاری انجام دهند.

* درباره ماجرای جادو و جنبل در فوتبال چه نظری دارید؟

من که چیزی ندیده ام. یعنی آنها با من کاری نداشته اند. افرادی که از این موضوع اطلاع دارند باید درباره اش صحبت کنند.

* به عنوان پرسش پایانی برخی رفتارهای انجام شده در حاشیه دیدارهای تراکتورسازی ناراحتی هایی را در پی داشته است، منظورمان برخی شعارها و تحرکات عجیب و غریب است.

من از نزدیک ندیده ام و فقط این موضوع را شنیده ام. به نظر من اول و آخر همه ما ایرانی هستیم و آذربایجان مال ایران است. ما باید همه تعصب مان روی کشورمان باشد. این خوب نیست که عده ای پرچم دیگر کشورها را به محیط های ورزشی ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قطعا بازیکن خوب بجای عالیشاه میگیرید ترکاشوند از الان منتظره نیم فصل تا بازهم با دلالی بازیکنان باکیفیت مثل اوکراینیها بیاره تا هم اونا تنها نباشن هم جیب خودشو پر کنه هم وزن نیمکت بره بالا هم به تیمی که دوست داره(کیسه)کمک کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج